Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam .99PH861 Ravon Nexia -Deyanet adlı sürücü mənzilə çatan zaman 2.5 man.qeyd olunan zaman-müştərini incitmiş,kobud danışaraq əlavə pul tələb etmiş.Nəticədə 4 man almış.Xahiş edirəm ölçü götürülsün
Baglamam yoxdu kime tehvil veribler bilirem men bağlamamı almamişam 1 aydı gözliyirem bağlamı teleb edirem qaynar xette düşe bilmirem deleduzluk ediler bunlar yane
Durub sohbet ediler ve gec cixhilar cox rahatdilar zehmet olmasa tedbir gorun
Hədsiz gecikmələr olur sifarişlərimizdə.Hətta 2 aydır ki,bağlamam hələdə türk anbarında qalıb marsqlanan yoxdur.Nə mesajlara cavab verilir nə də məsuliyyətlə yanaşırlar.
qaracuxurdan sifaris verdikde xetayi rayonunnan taksi sifarisi gotrur ve gelmi mecbur olub imtina verirem bu hal tekrab bas berir ve meni bloka atirlar. internetde verilen telefonlarinda hecbiri islemir.biraz mesuliyyetli olun
Salam 2024 ci il noyabirin 26 sinda tehvil alacagim kargom helede ortaligda yoxdu secdimyim ùnvana Haciqabul merkezi pocta getsemde sistemde gòrùnmùr 2 hefde evvel emektaslariniz kargomu sehven imisli rayonuna gònderildiyini ve en qisa zamanda bu problemi hell edeceyini desede ortada…
Men 08.09.2023 tarixində servis çağırdım (pulu ödemeyime rəğmən internetim işləmirdi),09.09.2023 gün boyu dəfələrlə əlaqə saxladım, ne qədər zəng xərcim getdi növbələrde gözləməkden,meni aldatdılar ki bugün dəqiq gelecek,təcili olaraq qeydə aldıq sizi bu kimi yalanlar ayibb olsun sizin kimi şirkətə ,…
#Optimal çox bərbad xidmət göstərirsən! Birinci və sonuncu dəfə olar sizdən alış-veriş etməyim! Evin ortasında qalan qabyuyanı da, gəlib apara bilərsiniz, əgər sabah da, ustalarınız gəlib çıxmasa. Call centeri isə ümumiyyətlə ləğv edin. Onsuzda heç bir məlumata malik olmayan operatorlar cavab…