Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam men Gedis etmeden menim kartımnan Bolt vasitesile kartımnan Gedis odenisi cixarilir bununla bağlı bir tedbir görün eks halda şikayet edecem
Bunun aciqlamasin verin
Telfon almışam telfon donur
Hər gün 5 azn e gəldiyim yolu son 2 gün dür ki 2 qat qiymətə qoymusuz. Səbəb? suni şəkildə qiymət artimi Həmişə sizin şirkətdən istifadə edirdim İndi isə boykot elan edirem. və heç bir zaman xidmətinizdən istifadə etmeyəcəm. cünki insanliq…
Salam.Şikayətim Yeni Yasamal Əsəd Əhmədov 43-də yerləşən Baravo marketdəndir.Həmin binanın sakiniyəm.Market bu binanın 1-ci mərtəbəsinə köçəndən bəri həyət zibil meydançasına çevrilib,nəzarət yoxdur,dəfələrlə xəbərdarlıq edilməsinə baxmayaraq,heç bir tədbir görülmür.Tullantılar və zibillərə görə uşaqlar həyətdə oynaya bilmirlər
Salam iyul 27 si gunu kartda pul olmadigi ucun nagd vermeli oldum amma sora kartima 29 u pul oturdu kartdan birfe pul tutuldu menen bolta destek bopmune bildirmisem baxilmir bu iwe xahiw edirem camaati alatmasinlar pulumu kartima geri qaytarsinlar elaqe…
EQ20338294 ve EQ20296314 – bu protokollara baxin. Yazılan cerimeler esassızdi. Artiq shikayetler edilib ve bu arazide qoyulan dayanma/ durmani qadagan edilen nishan yigishdirilib. Menim bu verilmeleri de silmeyinizi Xahish edirem.
Salam mən mover.az ilə idman geyimi və kostyum sifariş etmişdim. Kostyum gömrük rüsumuna düşmüşdü və 15.12.2020-ci il tarixində 87.67 AZN rüsumu ödəmişəm. Sonra mallarım Sumqayıt anbarına çatanda gedib götürmək istəyəndə məndən gömrük rüsumunu ödəməyimi istədilər. Bildirdimki rüsumu ödəmişəm şirkətin işciləri…