Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam,sifarişi kartla etmişdim.kartda məbləğ olmadığından nəğd ödədim.iki gün sonra karta pul köçürəndən sonra yenidən pul çıxdı.xaiş edirəm ödənişimi geri qaytarasınız
Internetim çox zeyıfdır baktelekoma yazıram mene usta çagırır usta gelır duzledır xetı tezeleyır gedır yene heçne deyışmır 3mbıt suret almalıyam 0.80 alıram Bılgeh de Qalıram ve Fıber optık ınternet ısteyırem kıme muracıyet edım axı
20.12.2021 il tarixinde bağlamam Moverin Turkiyye anbarina daxil olub.Mene birinci bildirdiler ki,bağlamaniz daxil olmayib,onlara tehvil aldiqlari senedin şekilini teqdim etdikden sonra boyunlarina aldilar ki,itirmişik bağlamanizi.Bele mesuliyyetsizlik olmaz.Men onlardan şikayeçiyem
Dunen sumqayitdan bakidaki khacapuri restoranina taksi zakaz eledim ve taksi mene saray yolu getmeyimi ordan tort gotureceyini dedi men de insan olaraq razilasdim (geciksem bele insanliq eledim) , daha sonra bizi khazri restoranin onune getirerek buradir unvan buradir dedi dedim…
Bah bu werefsiz menim vewderimi goturub gaytarmiyib sumkam iicinde senedim evin acari
Televizor almışam defekt çıxıb. servisdə yoxlanıldı problem aşkar edildi və mağazaya televizorun dəyişilməsi haqqında bildiriş göndərildi və televizor dəyişdirildi. Amma yenə də həmin problem baş verdi artıq 2 ci televizorda defekt çıxdı. Firmanın adı TCL
Boltdan taksi sifariş verdik birinci dəfə zəng elədi dediki yolum uzaqdı gəlirəm sonra səvh yola girib deyir yox gəlmirəm yol uzaqdı sifarişi ləğv et desəkdə ləğv etmədi yenisini sifariş edə bilmirik bizdə sonra zəng etdik ki, ləğv et sifarişi təhqir…
Salam,mən nömeəmi ədv geri al saytından yeniləmək istəyirəm. Onu necə edə bilərəm?
Meni aldadiblar, pullarimi menimseyibler, menevi zerer veribler: eseb gerginliyi, stres, hislerimi kobut wekilde dagidiblar. Men son 1 aydir bu hadiseden sonra iwtahim kesilib, baw agrilarim yaranib, yuxusuzdug ve s. Reklamlarin gordum girdim oynamag ve baxmag ucun teze teze problem olmadi…