Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Artıq neçənci dəfədir ki, mover-la problem yaşayıram. Zəng edib, soruşanda da şablon-la cavab verirlər. 7-8 gündür anbarda olan məhsul göndərilmə statusu almır. Həftədə 6 dəfə Türkiyədən Azərbaycana çatdırılma necə olur ki, bunlar 7-8 gündür anbarda olan məhsulu black friday hava…
kartimdan 2 defe pul cixildigi halda surucu bizden gedis haqqini yeniden teleb etdi. bu ki xuliqanliqdir.
Salam,defelerle şahidi olduğum amma helli olmayan bir məsələ haqqında müraciet edirəm.BRAVO Marketlər Şəbəkəsinin Şəmkir filiyalında bu gün yaxınlaşıb mehsul götürdüm,amma gösterilən qiymətlə kassadakı qiymət həmişəki kimi uygun gəlmədi.Belə ki,rəfdə göstərilən məhsulun qiyməti endirimle 3 m,kassada ise 5 m deyildi.Filiyalın müdiri…
Salam, bu gün mənə dayanma- durma qaydasinin pozulmasına görə 20azn cərimə yazılıb . Mənim avtomobilimin nömrəsi 90LK 090 (Land Cruiser) . Lakin 90KL090 (toyota Camry) yə aid olan cərimə mənə göndərilib. Sizsən xahişim bu yalnışlıqı düzəldəsini! Hörmətlə: Ramil Hüseynov
150 azn kreditim olub.243 azn tutulub.Guya 20 azn borcum qalıb.Prezidentin 2020 ci ildə pandemiya vaxtı problemli kreditlərlə baglı qərarına baxmayaraq mənim borcum faizlə tutulub.Hansıki əsas hissəsi olan 150 tutulmalıydı.Məhkəməyə müraciət edəcəm.Əgər mənə dəyən zərər mənə qaytarılmasa
Protokol: BNA 1878319. 21.11.2021. TARİXLİ PROTOKOLUN QANUNSUZ VƏ SƏRİŞTƏSİZLİYİN OLDUQUNU İDİA EDİRƏM! VƏ LƏQVİNƏ QƏRAR VERMƏYİNİZİ İSDƏYİRƏM.
Mən təxnik istəyirəm və işimlə əlaqədər bravo marketlərə gedirəm içəri daxil olanda məni yoxlamırlar ama abyəktəb çıxanda qəsdən prinsipə yoxluyurlar və özümlə gətirdiyim bəzi məhsullara əl qoyub alırlar