Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam sifariş etdiyim mehsulun ödenişlerine baxmıyarag 11gundu xarıcı anbardadı statusun alırıg,amma heç bir cavab yoxdur,ofis nömrelerinede zengimiz getmir,zeng zamanı şerti ötürmededi telefon,zehmet olmasa araşdırın,müşderi kodu 208370
96 nomreli marşrut çox gec gec gelir belke sayi cox azdi ya nə bilmirəm amma gozdemekden bezmişem avtovagalda ve vaxt getsen 2,3 dene ard arda durub amma gec gec gelirler
Fiskal İD yığandan sonra göstərir “Əlavə et” amma yüklənmir 15 sentyabrdan yığılan çekləri yükləyə bilmirəm.
Dəfələrlə olur ki sifariş verirəm, sürücü yolda olandan sonra birdən sifariş itir, ya heç bizə çatmamış, yazır ki gecikdim və sifariş ləğv olundu – buda təzə çıxıb? Ünvan xəritədə 10-15 metr fərgilə göstərir. Hələ tərbiyəsiz sürücülərinizdən danışmıram
12.09.23 tarixinde Trendyoldan Birbasa Azerbaycana sifaris yolu ile sifarisim oldu. Tam 3 ay kecmesine baxmayaraq ne zaman STAREX-e zeng etsem “sizin isinize baxilib xeber edilecek” deyirler. Bu qeder zamandan sonra sifarisimi istemediyimi, odediyim meblegin kompensasiya edilmesini istediyimi desemde ne care?…
EQ27171997 bu protokol menim masinima yazilib, menim masinim 99OK090 G 63, iw orasidiki hemin vaxti men istanbulda olmuwam, ne derecede gozden zeif olmalisanki bu protokolu sef yazmalisan, bu protokolu yalnis yazannan sikayetim var, olmaz bele bir sehv
Axşamınız xeyir.Mən bu gün bu havada tam 45 dəqiqə koroğluda sizin taksiləri gözləmişəm.Niyə? İşçiləriniz çox amma çox məhsuliyyətsizdi ya atqaz edirlər ya zəng vurub əmir edirlərki “atqaz etdə” bu nə danışıqdı bu nə səs tonlarıdı mən anlamıram mən indi bulara…