Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bir şekil duz gelmediyinen gore imtina verilmesi ve gecikmem oldugnu bildirir yalanan deyiler senin gecikmem var
Bringly şirkəti tərəfindən bağlamalarım itirilib.Belə ki, 09.01.2023 tarixindən etibarən smart customsa belə məhsullarla bağlı bəyan etsəm də, bağlama indiyədək Türkiyə anbarında qalıb. Şirkətlə əlaqə saxlamaq mümkün deyil.Heç bir telefon nömrələri aktiv deyil. Vatsapla da yazdıqda şablon cavablar alıram. Kimsə bu…
22 dekabrda verdiyim sifariş hələ də çatmayıb.Anbarda qalıblar. Biri də gömrükdə ilişib qalıb. Mən bu kargonun sirketinin bu qədər məsuliyyətsiz olduğunu bilmirdim. Hamsinin rənginə ölçüsünə kimi beyennamede yazmışam. Niye bu qədər yubanır bilmirem.
Reise yol vermədiymi bildirdi Dovlet taninma nisani ile nisanlanmayan nəqliyyat olub 80 m 3 bal yazdi qerarli
10 nömreli surrücüsü adını bilmirem.avtobus nömresi JA 956 çox kobut refterdadı.Sesini yükseldir qışqırır.2 usaqımla mindik avtobusa ikimizin yerime vurdum odeniş haqqını.1 usaqın yerine vurmadım.Çox terbiyesizce ustüme qışqırdı.gözel dilde deseydi niye vurmayım.mende gereken cavabla layıq olduğu şekilde cavabımı verdim.Çox medeniyyetsiz şexsti.bele…
Şikayətim Camex daşınma şirkətindəndir. Uzun zamandır ki, xidmətlərindən istifadə etmirdim, heç kimə də istifadə etməyi tövsiyə etmirəm! Sadəcə bağlamam UKdən gəldiyinə görə və bu istiqamətdə işləyən başqa daşınma şirkəti tanımadığıma görə məcbur qalıb istifadə etdim. Etməz olaydım! Bağlamam 1 həftədir…
Mən, İSMAYILOV KƏNAN ZAKİR OĞLU , 30 oktyabr 2023 tarixində saat 14:00 radələrində idarə etdiyim BMW 530e markalı n.v. (77-LN-026 d.q.n. Tbilisi prospekti ilə hərəkət etdiyim zaman YPX 99-YP-280 tərəfindən saxlanıldım. Qurban və Müşfiq adlı inspektor avtomobilimdə “əlavə avadanlıq” olduğunu…
Surucu ona surucu demek olarsa olduqca kobud,nalayiq ve medeniyyetsizlik etməsi uzərinə şikayət etmək istəyirəm. Evella catdıqdan sonra surucunun mene yığaraq aşağıdayam slaqbaumda kodub sekilde kobud ton ile dus demesi. Dusdukden sonra 5 deqiqeden biraz gec dusduyume gore mene qisqirib seni…
Salam 2 ildir muşterinizem 6 məhsulundan yararlanmişam. Son dəfə video qeydiyyat i aldım deffekd çıxdı noyabrın 21-de almışam 28 də qaytarmisam servis rəyini gözlədiyi təsdiq olundu ki məhsul xarabdır. İndi məhsulu qaytarmaq üçün 15%menden pulu mən ödəməliyəm deyirlər əks halda…
Salam men sikayet etmeyi sevmirem lakin bravodan ilk defe mamma firmasinin tortunu saticinin terifi ile aldim kremin dadi cox pis idi,icine fikir verende kiflendiyini gordum tortun kiflendiyini birinci defe gorurdum?