Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Men Zuleyxa Hajiyeva telefon:0124337734 dovriyyede 18manat 50 gepik pulum var. Men hemin pulu sizden menim abonent haggi odemeyine keciresiniz.
No
Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi…
120 nömrəli marşurut düzgün qrafiklə işləmir. Birdən birə 1 saat 2 saat gecikirlər. Dalbadall sürürlər maşını. Soyuqda gözləməkdən birtəhər oldu bu millət. Bu xarabaya nəzarət edənlər hara baxır?! Şikayətimizi lap böyüklərə edək gərək
Her gun seher seher saaat 08- 09 araliginda 2 nomteli avtobusda intervala emel olunmur. Bezi hallarda ise yarim saat gozledukden sonra 2 avtobus ardicil gelir. Bele hallar tez-tez tekrara olunur. Nerimanov metrosu dayanacaginda gozleyerken basqa marsurutlarda olan avtobuslar 2-3 defe…
Salam mən Qasımova Nəzrin Cahid qızı birinci qrup əliləm gözdən mənim pensiyam 150azn niye olmalıdır çünki mənim sinif yoldaşlarım birinci qrup əlildirler onlar 230azn alır çox xahiş edirəm atasız uşağam anam bizi idare edir beş usagiq xahiş edirəm bu isə…
2 ildən çoxdur ki, artıq götürülən gediş haqqımı ala bilmirəm. Xahiş edirəm, yoxlayın və pulumu qaytarın. Az hissəsi qalıb, çox hissəsi qaytarılıb.
Mənə göndərilmiş EQ27216085 protokolu 77FQ 983 aiddir. Mənim avtomobilim 77FD 983 dur. Şəkil və videoda nömrə göstərilib. Mənə səhv gəlib cərimə