Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Expargo’ya məxsus Amerika anbarına eBay USPS delivery ile qiymetli bir baĝlama gonderib, Expargo gunlerdi baglamani tapa bilmir,bildirirler ki baglama onlara tehvil verilmeyib,halbuki şekilde gorunduyu kimi onlar tehvil aliblar,bu bir firildagciliqdir başqa bir adi yoxdur
Bayaq Məhəmmədli qəsəbəsindən çapayevə nağd pulla yox kartla taksi sifariş vermişəm gediş haqqı 5.66 edirdi məndən iki dəfə gediş haqqı çıxılıb ofisə zəng etdim dedilər şikayətlərə yazın baxılsın zəhmət olmasa baxın və pulu geri qaytarın
Salam .men mal zakaz vermiwem Turkijeden lakin moverde beyan ede bilmirem gebul etmir…adress jazmiwam moverin …indi bilmirem nejnijim.muwteri xidmeti de cavab vermir…
Salam mən Kia servizlərdən şikayət etmək istəyirəm. Serviz vaxtı çatdı gedirsən yağ və yaxud avtomobilin hər hansı bir zapçastını dəyişməyə qiyməti elə deyirlər elə müştəri ilə danışırlar adam özünü borclu başa düşür belə olmaz qiymətdə endirim olunmalıdır müştəri ilə normal…
Salam.Mən Həsənova Gülcahan Nüsrət qızı sizi narahat edirəm.Siz mənim həm maaş kartımdan 115 manat ,həmdə Pensiya kartımdan 100 manat məbləğini 1 ay içində tutmusuz.Bu nə deməkdir? Bəs mən yaşlı və tək qadın necə dolanım? Tədbir görüb mənlə əlaqə saxlayın.Mən Prezident…
Hörmətli AZERSU işçiləri, mən İSAYEV RUSLAN FƏRHAD OGLU, şikayətciyəm. Bakı şəhəri, Suraxani rayonu, Əmircan qəsəbəsi Caparidze küçəsində qalıram. Mən artıq bezdim. 6 gündü bizim unvanimiza su qəlmir. Nə yemək bişirə bilirik, nə də cimmək bilirik. Yəni cox dəhşət biyabirciliq vəziyyətdi….
Bilmirsən dərdini kimə diyəsən karta pul vurur 85 manat əvəzinə 80 manatşəki nümayəndəsinə əlaqə saxlamaq istəyirsən mümkün deyil müşdəri maşını zibilləyir heknə deyə bilmirsən deyən kimi səni şikayət edir sənin xalın düşür müştəri əlavə yol sürdürür səsini kıxaran kimi şikayət…
4 gündü aaaf y/k də su yoxdu bu nə biyabırcılıqdı? Bu qurum normal işləyə bilmir cıxsın getsin işimizi bilək biri bunlara cəza vermiyecek bezdirmisiz insanları.
Bu avtobus cox bərbaddır həmişə gec gelir bərbad vəziyyətdədir sayı azdır xahiş edirəm 79 nömrəli avtobus yenilənsin elektriki ile əvəz olunsun mütləq yenilənsin xahiş edirəm nəzər yetirin zəhmət olmasa
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…