Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Internetim çox zeyıfdır baktelekoma yazıram mene usta çagırır usta gelır duzledır xetı tezeleyır gedır yene heçne deyışmır 3mbıt suret almalıyam 0.80 alıram Bılgeh de Qalıram ve Fıber optık ınternet ısteyırem kıme muracıyet edım axı
Salam mənim şikayətim 28də Vağzalda yerləşən Dymamic “kargo şirkəti” ilə bağlıdır. Düzdü bura şirkət deməyə 1000 şahit lazımdır amma nə isə. Deməli dekabrın 10dan və 15 dekabr 2020 ci il tarixindən yola düşən bağlamalar haqqında heç bir məlumat ala bilmirəm…
Aztelekom internet istifadəçisiyəm interneti heç yaxşı deyil. Xırdalan şəhərində internet istifadə edilən ünvannan şikayət də eləmişəm elə köhnə vəziyyətdi. Şüşəli deyilən şnurlarla xətlər yeniləndi düzəldi, bir müddət sonra yenidən həmin xətlər yeniləndi ama İnternet heç bir işə yaramır.
07.04.2022 tarixdə Nəsimi.R.Səməd Vurğun küç-ə mashinimi texniki nasazlıq görə saxladım 5dəqiqə 30 saniyə, mashinimi tərk etmədim mashinimi icindəydim,mashin samotormojeniya edirdi,ordan zorla sürüb Neftçilər prospektinə qədər Park bulvara çatmamış sağda saxladım,mashin yerimək istəmirdi, mühərrikin yastığı cırılıb mühərrik düşmüşdü qrantın üstünə,ordan evakuator…
13.12.2021 ci il saat 06.49 da bu iqradan 247 azn pul udmusam helede pulu odemiler
Salam.Goranboy Rayonu Muzdurlar kənd sakini Abdullayev Elşad 222460229 abonent 2 Aydı Nə telefon Nədə İnternet işləmir. Dəfələrcə Goranboy ats- nə müraciət etməyimə baxmayaraq şikayətimizə məhəl qoymurlar. Xahiş Oluur bu haqda tədbir görəsiniz
Salam, Koroğlu parkı alov parkın qarşısında dayanma durma ile baqlı cerime olmuşam caspik vaxdı saat 18:19da nezerinize çatdırım ki sıxlıqdan yolumu deyişe bilmedim mecbur qalaraq yolun növbeti döngesine yaxın 1deqiqeden gec olmuyaraq bele mecbur sıxlıqdan yaxın adamımı orda düşürdüm herekete…
Müştərisini ən çox xətdə gözlədən Mobil Operator olaraq Ginnesin Rekordlar kitabına düşən Azərbaycanın İlk Mobil Operatoru – Bakcell Hələ arsız-arsız lütfən xətdə gözləyin, sizin zənginiz bizim üçün çox vacibdir sözlərini deyən avocavabda qoşublar… Adboy verməsəydim bəlkədə Kainatda heç bir dövür…
İşçilərin rəftarı ,müstəri ilə danışıq səviyyəsi,ustaların savadı sıfır dərəcəsindədi.Avadanlıqlar haqqında heç nə bilmirlər,məsuliiətsizdirlər.1 həftədir sağlam qaz sobamı geri qaytarma adıyla saxlayıblar,indi də gətirib cıxarmırlar.Özlərinin günahı ola-ola əlavə servis haqqı istəyirlər.Müdiriyyətdən gələn əmrləri belə yerinə yetirmirlər.Bir sözlə özbaşınalıqdı.Oranın daimi müstərisi olsam…
Proqramı yeniləmək üçün şirkət mənə yeni parolu göndərmir.Proqramı yeniləmək üçün şirkət mənə yeni şifrəni göndərmir.