Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Isig tez tez yandirib sonduruller ve ya sonen kimi yanmasi . Evde ferqli texnika iwderiki sonub yanmasi texnikaya ziyani yoxdumu ? Siradan cixasa kim cavab verecek . Sondururlur bawa duwduk ki xeta baw verdi niye hemen saniye yandirirsiz ? Hec…
160 saylı marşrut avtobusu Sabunçu dairesinden Koroğlu metrosuna qeder niye kartdan 40 qep çıxır? Bu şikayetime baxmağınızı xahiş edirem.
bilmirem hara shikayet edim. zeng edirsen covidnen elaqe cavab vermirler.emaile yazirsan 100 defe cavab vermirler. Servis cox berbat
Mən Sadigov Nihad bu gun S.Vurqun kuc.34 ünvanda yerləşən Grandmart dukanına daxil olmuşam və bizon almaq istədim və mənə kassada bildirdilərki sizə bizon satmaq olmaz. Ve ondan sonra obirsi kassir vətəndaşi yola salaraq menimlə kobud davrandi baxmayaraq əlində məhsul var…
Edvgerial saytına artıq 1 aya yaxındırki giriş mümkün deyil, bu problemi hell edin zehmet olmasa!
99-JU-253 nömrəli 163 avtobusu 01.03.2024 Saat 19:00 radələrində: Şikayətim bundan ibarətdir ki dayanacaqda qalmışam sürücü dayanacaqdan çox qabaqda saxlayıb və heç qabaq qapını açmırdı.Avtobusa mindikdən sonra digər sayanacaqlarda da bunu etdiyini gördüm.Zəhmət olmasa bu sürücü ilə bağlı araşdırılsın
Bezen qarsimiza ele taksi suruculeri cixirki medeniyyetsiz hormet qoymayan bu artiq necenci sikayetimdi taksi soferi adamla ele danisirki sanki ondan asliyiq cox xais edirem taksi soferlerinizi ise goturende en azi danisiq qabiliyyetinize yoxlayin bu sebeblerden artiq boltla insan taksi sifaris…
Zehmet olmasa problemli sobede oturan xanimlarinza bir az exlaq dersi verin. Eger xanim demek olarsa. Gecikmeye gore agizlarina geleni deyirler. Gecikme olur cehenneme kimi olsun. Usdune faiz gelir odenilecek bu ne demekdi axi bele oz basnaliq olur. Besdirin sizinki. Yoxdu…