Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
27 noyabr 2020 tarixində Trendyol-dan aldığım məhsulları mover.az ilə gətirtmək qərarına gəldim. ən səhv qərarlarımdan biri oldu. 5 məhsuldan yalnız biri təhvil üçün hazırdır. Qalan 4 məhsul 29 dekabrdan bəri Bakı anbarında “çeşidlənir” və təhvil verilmir. *9009 nömrələrinə zəng edirəm,…
77NU743 menım masınımdı tayota prıus qezalıdı mene 77NJ743 evakuatorun nomresının cermesi gelıb bu gun seher saatlarında 10::43 de bir masına baxıb sonra gorun nedı bu
Axşam olduqda internet heç işləmir. Meqavat işlədəcəmsə bu internetə niyə pul ödəməliyəm?
189 nömrəli avtobus 25-30 dəqiqədən bir gəlir. Bu avtobus həmin xətt ilə hərəkət edən yeganə avtobusdur. Yəni Bakı ətrafı kəndlərə ən azı 2-3 avtobus gedib-gəlir, amma Nardarana ancaq 189 nömrəli avtobus işləyir. Avtobuslar arasındakı intervalın böyük olması mənim və digər…
Salam şikayətim Nizami metrosu yaxınlığında yerləşən Grandmarketdəndir. Şəkillərdən də gördüyünüz kimi soyuducuda saxlanmalı olan sosiska və kolbasalar açıq şəkildə arabanın içində satışa qoyulub. Mağaza müdriyyətinə şikayətimi bildirsəm də gün ərzində heç bir dəyişiklik olmadığı üçün şikayətimi qrupa da yazmalı oldum….
Boltdan masin sifaris etdim 2 manat gedis haqqi olan bir gedis. Catdim unvana dusdum. Qalxdim eve. Soradan ciblerime baxanda gordum kaslokum yoxdur . Bildim ki masinda dusurmusem. Zeng eledim surucuye ki bax gor masinda qalmiyib kaslok. Surucu dedi mene telfonu…
Bu ne ozbawinaciliqdir 6.76azn qiymeti qebul etmiwem .amma unvana catanda 9.60azn olub belke hec pulum yoxdur menim
Kartla şifariş verdim.Sürücü ləğv etməyimi bildirdi.Onla belə hesabdan pul çıxdı.02.04.2022 tarixində kartla sifariş etdim.Sürücü kartla ödəniş olduğu üçün gedişi ləğv etməyimi xahiş etdi.Sifarişi ləğv etməyimə baxmayaraq hesabımdan 5.20Azn pul silindi və geri qaytarılmadı.Zəhmət olmasa bununla bağlı tətbir görəsiniz.