Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam mən bir vətəndaş olaraq sizin bu qiymət artımına etiraz edirəm və mənimlə birlikdə məhləmizin çox sayda vətəndaşı adınadan bildirirəm ki gəlin internetimizi kəsin biz hamılığla sizin bizə yalançı vədlərinizə yox deyirik
Menim masimina cerime gelib dayanma durma BNA yazib wekil yoxdu demek olar.ve harda elemiwem verimeni???
Sunen saat senbe gunun 7-22 arasi parking pulsuz olduguna baxmayaraq mene cerime yazilib
Salam Binə Ticarət mərkəzinin dayanacağında 149 nömrəli marşurut xəttinin 15750 eyniləşdirmə nömrəsi ilə olan bakubus dayanacaqda olduğu halda qapını açmadı zəhmət olmasa bununla bağlı tədbir görərsiniz
Salam ,men taksi uşaq üçün zakaz etdi,ödenişi kartla qoydum 4-manat elavede 50-qepik çayevoy qoydum.Gedib ünvana çatanda kartdan pul çıxıldı ama fırıldaqçı şofer uşaqdan da 4-manat alıbkı öfeniş Edin.xaiş Edirem şikayetime baxılsın .Şoferin aldıgı pul geri qaytarılsın.
No
Optimldan bir kart vasitəsilə anamın adına kredit lə xiom me play markalı telefon götürmüşəm.Zamanetin qurtarmasına 1 həftə qalmış telefon öz özüne yanıb sönmeye başladı Optimala zəng edərək məlumat almaq isdedim servie yonlendirdiler.Ehmedlideki servisə hər gün zeg elədim götürmədilər karantin səbəbi…
Salam Men Kerimov Orxan Habil iglu Bakı Seheri Abseron rayon Kurdexanı Qesebesinde yasayırıq Sizden xahiş edirem 173 saylı marsurtun saynı Coxaldım Cox gec gec gelir. Satlarnan yolda qalırıq
Bu avtobus cox bərbaddır həmişə gec gelir bərbad vəziyyətdədir sayı azdır xahiş edirəm 79 nömrəli avtobus yenilənsin elektriki ile əvəz olunsun mütləq yenilənsin xahiş edirəm nəzər yetirin zəhmət olmasa
Men 3 unvana sifaris verdim ama taksiya oturanda artik ucuncu yere getmeyecekdim xais etdimki surucuden siz iki unvana ne qeder istediyirsiz deyin men verim oda razilasdi bur mebleg dedi verdim. Ve o gedisden sonra meni blok edibler 2028 e kimi…