Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
BNA2275590 pratakolu barəsində şikayetim var.orda yol nişanı 3.28di(yeni tək).mən avtamobilin yanında olduğum halda cərimə gəlib mənə.həmcinin mənim avtomobili saxladığım yer yolun çıxıntılı hissəsidi.bu cəriməyə yenidən baxılsin və düzgün qərar verilsin zəhmət olmasa
Probka olanda 45 dəqiqədən bir işləyir. Elmlərə gedən tək marşurutdu yarım saat astanofkalarda dayanır. Bütün marşurutlar gəlir gedir ama 206 adında marşurut ümumiyyətlə yoxdu elə bir ən gec o gəlir. Bəzən 2 saat əvvəlcədən çıxıb elmlərə vaxtında çatmaq olmur.. Bu…
bilmirem hara shikayet edim. zeng edirsen covidnen elaqe cavab vermirler.emaile yazirsan 100 defe cavab vermirler. Servis cox berbat
Dynamic expressdən sifariş etmişdim. Hər dəfə bağlamalarım gecikdirilir, bir neçə dəfə də itirilmişdi. Ödənişimi geri ala bilmişdim öncəkilərdə, neçə aydan sonra olsa da. İndi isə bağlamamı itiriblər düz 2 aydan artıqdır. Müxtəlif bəhanələr, yalanlar… İşçilərin rəftarı bərbad vəziyyətdə. Xahiş edirəm,…
Nömrə 1 tədris mərkəzi xırdalan filialında müəllimlərin 4 aylıq maaşını verməyib filialı bağlayıb qaçıb. Zənglərə cavab vermir
salam.kecən ay suzin binə filialindan məhsuı sifsruş verdim.rəsmləşdirdilər sonra dedilər 3 4 gunə cstdiraciü.sonra məhsul ıazim olmadi.zəng vurub bildirdim.imdi sms gondəriılər cərimə odəniş.məhsulu goturməmişəm. bu necə ola bilir.niyə işcilərinuz məsuliyətsuzlik edib sistemnən silmiılər.
Salam.Mən 03.01.2022 il saat 17-51 radələrində BNA tərəfindən tərtib edilmiş protokolla razı deyiləm.Çəkdiyiniz şəkildə YPX əməkdaşları etdiyi kimi maşının içinin boş olub olmaması,öndən və arxadan maşinin çəkiliş edilməməsi,dayanma durma işarəsinin şəkililinin protokola əlavə edilmədiyi və ən əsası çəkilmiş şəkilin nüsxəsinin…
İkinci defedirki bele hadise olur.taksi sifariş edende ucuz qiymet gösterir.ünvana çatdıqda ise iki qat qiymət.bu nece olur.xahiş edirem bu barede bir tedbir görülsün.102 xidmetine yigacam