Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
29.12.2019-cu il tarixində Bazarstore Gənclik filialından alınıb. Hər zaman aldığım məhsuldur və daimi Bazarstore müştərisiyəm. Məhsulun 13.02.2020 tarixinə kimi istehlak müddəti var. NANT MMC idxalçıdır. Aidiyyatı şirkətlərin nümayəndələri bu postu görürlərsə açıqlama versinlər və 7DAYS’in digər məhsullarını da yoxlasınlar ki, daha çox insana zərər…
Baki Moskva istiqametinde rezerv zamani soyadda herf sehfi etdim , hemen deyqe call centre zeng etdim 1 sahhat zenge hec kim cavab vermedi , zeng ede ede [email protected] saytna sorgu gonderdim soruguya sabahsi gun cavab verildiki herf sehfin duzeldmek mukun…
Qaynar xətt bu gün hər zəngimdə,, avromatik üstünə qoydu, götürmədi və 13 qəpiyimi oğurladız. Niyə qaynar xettiniz işləmir?8220 xətti?
Salam wikayetim 188yuk dawima wirketinedir…nece mehsuliyyetsiz wirket olarmiw allahim.Demeli dunen sifariw verdik ki bugune yukumuzu gelib aparsin qiymetide daniwib bugun saat 12de gelecekdi,saat 1oldu gelmedi axir zeng etdik dedi narahat olmayin yaxin olan surucuye deyerik sizinle elaqe saxlayar saat 2oldu…
Yazıb Size bildirirem ki, 02.05.2024-cü ilde EQ20904672 nömreli İXM 346.1 dayanma ve durma protokolu tertib olunub . Ancaq hemin avtomobil mene aid deyil . Mənim avtomobilimin nömresi 90 CG 900 nömre nişanıdır . Qaydanı pozan avtomobil ise 90 GG 900…
Salam. Sizin operatorlar müştəriylə necə danışmaq lazım olduğunu bilmirlər.orda oturanda yoxlayın onları içkilidilər yoxsa yuxulu?
10.03.2024 tarihli AZAL 23:00 Tiflis – Bakü uçuşuna 1,5 ay önce, rahatsızlığım sebebiyle kendime cam kenarı, eşime yan koltuğa bilet aldım(uçak 2+2 koltuklu idi). Uçuş günü saat 20:00de havaalanındaydık. Checkin sırasında biletler ve koltuklar değişti, yine 2+2 uçak cam kenarı…
Dayancaq cox pis vezyyetdedi sakinler avftobus fozduyur pis iy gelir urek bulandirici vezyyetdi