Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Cavansir 34 den xetai rayonundan sikayet edirem, 6 aydan coxdur ki , kanalizasiya xetti partlayib binanin zirzemisine tokulur, artiq deliklerden neciis tokulur, gelib yalandan baxis kecirilir ve hecne etmeden terk edilir, sikayetimiz birbasa yuxari orqanlara teqdim olunacaq!!! 2 fehle ne…
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
5 sayli Notsriusda, men 3 sened vermisdim tercume ucun. Senedlerin tercumelerini sehv vurublar bir birine. Kasha malasha.
Bu gün saat 21:00-22:00 arası övladlarımla birlikdə KFC Sumqayıt(Bravo) da yemək yedik, mən uşaqlar yedikdən sonra yeməyə başladım və yemək zamanı mənə verilən ətin çiy və iylənmiş olduğunu anladım. Dərhal geri qaytardım. Uşaqla ordan ayrıldıqdan 15 dəqiqə sonra elə restoranın…
İllərdir ki, Starex’in müştərisiyəm. Heç vaxt belə bir məsuliyyətsizliklə qarşılaşmamışam. Bir neçə məhsul sifariş etdim, çatdırıldı xarici anbara, gömrüyə bəyan etdim. Eyni vaxtda bəyan etdiyim və yola hazırlanan məhsullardan biri yola düşdü, digəri isə yox. İyulun 27-dən bəri “Yola hazırlanır”….
28 Mallun arxa küçəsində mənə məxsus 10 SJ 525 nömrəli bmw markali avtomobilimi saxlamişam qanunsuz olaraq cərimə yazilib. kamera vasitəsi ilə. həmin küçədə dayanma dürma qadağan olan nişan yoxdu. piyada zolağini üstündə saxlamamişam. BNA2207522 protokolu ləğv etməyinizi sizdən xahiş edirəm….
5 saat gozledikden sonra senedlerimi tercume natariusa verdim.Menim universitete geden senedlerim geri qayitdi. Vaxt ve pul itkisi basqa hec ne. Menim niye vaxtim getmelidi hem de pulum! 165 manati zibile atdim!!!
Mən bu qədər məhsuliyyətsiz şirkət görməmişəm. Demək noyabr ayında bakiya göndərilən bağlama 10 gün gömrükdə qaldı. Bildirdilər ki, gömrükdə problem var idi o səbəbdən belə gecikmə oldu. İnandım və növbəti sifarişimdə belə bir problem yaşanmayacığını ümid edərək, yenidən sifariş verdim….
Kapital bankın müştərisiyəm. Daxili kartlar arasında əməliyyatı həyata keçirəndə də faiz tutulur. Edilən texniki xətalata görə müştəri niyə ziyan çəkməlidir?