Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Surucu ona surucu demek olarsa olduqca kobud,nalayiq ve medeniyyetsizlik etməsi uzərinə şikayət etmək istəyirəm. Evella catdıqdan sonra surucunun mene yığaraq aşağıdayam slaqbaumda kodub sekilde kobud ton ile dus demesi. Dusdukden sonra 5 deqiqeden biraz gec dusduyume gore mene qisqirib seni…
Salam pin upda kartima 100 manat vura bilmrem. Bu barede komek etinde mene XAİS ETREM
Salam çox xahiş edirəm bunu nəzərə alın bugün mən Xəritğ vasitəsi ilə Suraxanı Ballı marketi işarələdiyim təqdirdə Bizi Günəşlidə yerləşən Ballı marketə apardılar. Xəritədə mən Suraxanı yazdığım təqdirdə mən 20 manat pulu boş boşuna ödədim Günəşliyə getmək üçün?!
Noyabrın 1-də BNA-nın əməkdaşlarının qanunusuzluğu ilə bağlı 141 xidmətinə Anara xanıma şikayətimi çatdırmışam. Və mənə YAZILI cavab verilməsini xahiş və tələb etmişəm. Dəfələrlə 141 xidməti ilə əlaqə saxlamağıma baxmayaraq bu günə kimi mənə rəsmi cavab verilməyib. Xahiş və tələb edirəm…
TŞ kamerasınnan dayanma durma çəkilib və yalnız avtomibilin arxa tərəfindən çəkilib. Xaiş edirəm cəriməm silinsin. Toyota Corolla 99 HU 125
Salam menim sizin bolt sürücüsünün maşınının içində esyam qalıb necə gündü vermir indidə zəng edirəm telefonu açmır.
Dayanacaqdan çoox kənarda dayandığı halda niyə uzaqda dayanırsiz deyə sual verdikdə terbiyesizce cavab verir.ve avtobusu saxlamadan getməyə çalışır üstəlik mən etikami qoruduğun halda qeyri etik terbiyesizce cavab verir.bu hal Əhmədli metrosu dayanacağında saa15:22 iradəsindən olur .üzü ykranski dairəsi istiqamətində baş…
3 aydır mallarım ABŞ anbarındadır. Azərbaycana göndərilmir. Mover hər dəfə bir bəhanə ilə cavab verir. Çox zaman ümumiyyətlə şikayətlərə cavab vermir. Telefonları işləmir. Onlayn müraciətlərə cavab yazmırlar. 1 aydır malın şəkilini göndərmək xidməti sifariş etmişəm, 8.5 AZN pul çıxıblar hesabımdan….