Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.Yazib size bildirmek isteyirem ki, sizdə chalishan Səbinə adlı opetora mütləq shekilde orgedib və basha salasiz ki, eqer mushteri zeng vurub sual verir və xidmət haqqında nəsə sorushursa, onun vəzifə borcudur normal shekilde mushteri ilə ünsiyyət gurmaq və xidməti yerinə…
Bu qaynar xətt necə qaynar xətrdi və nəyə lazimdiki növbədə 70 ci adamam müştəri xidməti belə olan interbet sürəti necə olacaq
Saytda qeyd edilen nomrelere cavab verilmir, qaynar xettde 1 saat novebede ilk sizsiz deyib gozledirler.online operator offlinedi.Fbdan melumat almaga chalisirsan yola veririler.Hardan dogru melumat almaliyiq belli deyil.
Avqustun 24 ü Note tonal krem sifariş etmişəm əvvəl 37 tl çıxıldı kartımdan sonra sms gəldi ki sroktda qiymət 66 tl dir məndə geri qaytardım lakin pulu geri qaytarmadılar
BNA 1gunde eyni saatda 16cerime gonderib mene adiyati olmuyan basqa bir masinan hemin masinan ne davernus nede basqa birsey var mende . 1aydi sikayet olunub ise baxilmir
Sürücü bize konum verdiyimizə baxmayaraq 15deqiqe taksini axtartirib ve sonra biz tapa bilmirik siz gelin dedikdə bizə yaxşı deyib otkaz verib və xəbərdarlıq bele edilməyib. Bugün bütün işim ləngidi bu keyfiyyətsiz xidmət üzündən. Biz taksini daha qısa müddətdə işimizi Hell…
10282 nogtesinde parklanmani 15 degigeden tez terk edmishem,lakin parklanmani dayandirmagi unudmusham,07 oktyabr,saat 10:15 -de.
İllərdir ki, Starex’in müştərisiyəm. Heç vaxt belə bir məsuliyyətsizliklə qarşılaşmamışam. Bir neçə məhsul sifariş etdim, çatdırıldı xarici anbara, gömrüyə bəyan etdim. Eyni vaxtda bəyan etdiyim və yola hazırlanan məhsullardan biri yola düşdü, digəri isə yox. İyulun 27-dən bəri “Yola hazırlanır”….