Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Oğlumun vəsiqəsi üçün 6 saylı Asan xidmətə getdik,bütün sənədləri verdik bə bizə dedilər ki, 10 günə hazır olacaq şəxsiyyət vəsiqəsi,12 gün kecib hələdə vəsiqə hazır olmadığını deyirlər,məktəbdən tez- tez zəng edib vəsiqəni tələb edirlər,uşağın adı sistemə kecmediyini bildirirlər.Mən bilmirəm bunlar…
08.05.2025–Qubadan Bakıya onlayn bilet aldım 13:30 a, ancaq çatanda avtobus yox idi yarım saat qabaqcadan çıxıb gedib üstəlik 3 dəq gecikməyimizi bəhanə edib pulumuzu qaytarmadılar sübut (kamera görüntülərin) istədikdə göstərmədilər kobud rəftar etdilər. Avtobusun sənəddə 13:36 da çıxdığı gösterildiyi təqdirdə…
4 sifaris verib legv etmisem. 215 tl pul cixib kartimdan. Ancag mover az saytinda 2 sofarisin legv olunmasi gosterilir. Derdimizi kime deyey biz. Menim pulumun nie tam hissesini geri vermirler.
Salam mənim 2476135840 möşderi qodum 265955 görənmir ayin 6 təfil verlib
30
Salam 30 nömrəli avtobus həddsiz gecİkir yarım saatdan bir gəlir hər Gün bu problem yaşanır.
Sfariş vermişəm müəyyən səbəblə getməmişəm imtina etmişəm sürcü yığıb məni təhqir edir şöyüşlə danışır və *0066 da zəng vururam sizin bu maşın gəlir sizdə də var həmin taksi boz kiya adı Anar nömrəsi 050 631 50 59 bir tədbir görəsiniz…
Salam. Hüquqi yardıma ehtiyacım var: İyulun 23-də avtomobillə avtobus zolağı ilə hərəkət etməyə görə cərimə almışam (Gəncə prospekti, şəkil əlavə olunur). Şəkildə görünür ki, zolaqları dəyişmək üçün dönmə siqnalı yandırılıb, lakin yolun orta zolağında hərəkət intensiv olduğu üçün keçməyə macal…
Salam temudan olan sifarişim mayın 17sinden yazılıb mərkəzi anbarda çeşidlenir hər dəfə deyilir gecikməyinə üzürlü sayın çox məsuliyyətsiz şirkətdi hara müraciət edək bununla bağlı
Nar Mobile şirkəti tərəfindən göstərilən xidmətin keyfiyyətindən şikayətçiyik.Yazılan sorğular cavablandırılmır.Bu da əməkdaşların iş prosesinin ləngiməsinə səbəb olur.