Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Niyə Bolt sürücüləri işə qəbul olarkən şərtlərinə uyğun hərəkət etmir? Hələ də kartla ödənişi problem edirlər. Bəlkə artıq belə sürücülərə imkan verməyəsiniz? Hər dəfə nəğd ödəmək istəmirəm. Kartla ödəniş daha rahatdır və əgər şirkət bu seçimi müştəriyə veribsə, o zaman…
salam. baku elektronicsden müxtəlif çeşiddə mallar almışam. 14.11.2021-ci ltarixdə çox hissəsi çatdırıldı və qalan qaz sobasının 16.11.2021-ci il tarixdə çatdırılacağı bildirildi. Bundan sonra 3 dəfə çirkətəzəng etməyimə baxmayaraq hələ də mal çatdırılmayıb. həmçinin digə malların quraşdırılması ilə bağlı da zəng…
Mover.az – olduqca məsuliyyətsiz, keyfiyyətsiz xidmətdir. Nə telefona cavab verirlər nədə ki, sifarişi vaxtında çatdırırlar. Nə badə sifarişlərinizi bu xidmət vasitəsilə verəsiniz, əsəb xəstəliyinə tutulacaqsınız. Nümunə üçün deyim ki, 08.01.21 tarixində verilən sifariş bu günə qədər (27.01.21) hələdə Türkiyə anbarında…
Dünən nobel prosipekti 110 nan 28 may ddy taksi sifariş etmişəm maşında dərman quthsu qalıb sürcü ilə əlaqə saxladım dünən axşamnan bu günki günə qədər hələdə dərmanı mən çatdırmayıb hər zəng edəndə deyir ki uzaqdayam verəcəm indi isə zəng çatmır…
Bu gün artıq 4-cü gündür internet işləmir. Mayın 7-dən provayderdən bunu eşidirik: “Qeydə alındı, nümayəndəmiz əlaqə saxlayacaq”. Lakin nə nümayindələri qəıib, nə internetimiz düzəlib! Servis – sıfr!
Men 13 gundur qediyatdab kecmisem internet cekdirmeyke baqli .helede cekilmeyib dunen qonsum qeydiyyat edir bu gun cekirler men ise dediyim kimi 13 gundur .nece isleyirsiniz bele is qrafiki olar duzgun deyil axi men nomremide qeyt etmisem sikayetciyem ve sikayet edirem
Men sifaris etmisam ve bu sirketi secmisem ki tez catdirsin deqiq getirsin. Lakin hec bir melumat yoxdur ozderide itib cavab vermirler. qisa zamanda cavab verilmese huquq muhafize orqanlarina muraciet edecem