Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
20.12.2021 il tarixinde bağlamam Moverin Turkiyye anbarina daxil olub.Mene birinci bildirdiler ki,bağlamaniz daxil olmayib,onlara tehvil aldiqlari senedin şekilini teqdim etdikden sonra boyunlarina aldilar ki,itirmişik bağlamanizi.Bele mesuliyyetsizlik olmaz.Men onlardan şikayeçiyem
Yazıb sizə yüzlərlələ sərnişinin gündəlik qarşılaşdığı problemdən məlumat verməklə,bildirmək istəyirəm ki,Xırdalan-Avtovağzal marşrutu ilə hərəkət edən 515 saylı avtobusların demək olar ki hamısı qəzalı halda olan, yarasız vəziyyəttə,natəmiz və sərnişin daşımaları qanuna zidd fəaliyyət göstərməklə sərnişin və yol hərəkəti iştirakçıların gediş…
Salam 2019da a10s telefon goturmusdum kredite 3 aydan sora telefonda prablem cixdi qizil zemaneti var apardim servize verdim 4 -5 gun sonra zeng elediler ki qizil zemanet legv olunur telefona qirag mudaxile olunub telefona qirag mudaxile basa dusmurem bunlar neye…
Bayılda yaşayırıq, guya gəlib yeni modem filan qoydular, xətləri yenilədilər, 2 gün sonra yenə eyni şey… Şirkətləri və müştəri xidmətləri də internetləri kimi zəifdir.
Mən bu gün axşam saatı işdən sonra yaşadıgım ünvanda yol kənarında mənə məxsus olan Dövlət N/N 10-VF-180 Mersedes maşınmı dayanma-durma qadagandır işarəsindən əvvəl saxlamışam. Maşının ön təkəri İşarənin bərabərliyindədir. 19:34 vaxt; BNA əməkdaşları 346.1 maddəsilə 20 AZN cərimə yazıblar. Şəkilləri…
Sözü uzatmadan başlayım. 4 yanvar anbara daxil olan 10 yanvar tesdiqlenen malı əlimə 6 mart almışam. Kompensasiya məbləği ödədilər . Glmə pulu 8 dolardı. Kompensasiya 5 dollar ödədilər. Yəni çox məsuliyyətsiz firmadir. zəng edib maraqlanmasan deməzlər malın hardadır. martın 6…
Artıq neçənci dəfədir ki, 96 nömrəli avtobus çox gec gec gəlməyi bir yana avtovağzalın qarşısındakı dayanacaqdan keçmir. Onun qarşısındakı yoldan keçir. O qədər gözləyirsən gözləyirsən gəlir girmir dayanacağa.