Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bakcell şirkəti müştərilərini aldatmağa, onların cibinə girib oğurluq etməyə nəinki davam edir hətta bunu sivil qaydada əsaslandırmağa çalışır. (Məşhur lətifədə qadının dediyi kimi: mənim də qızım o işlə məşğuldur, amma belə təqdim edə bilmir). Demək dünən @bakcellin DaimOnline10 internet paketini…
Sizin Mahmud adlı sürücünüz +994 55 219 59 59 buda nömresidir. Menden bugün 2 qat mebleğ istedi. Ve yolu uzatdı. Xahiş edirem şikayetimi nezere alın.
Nar kabinetimə girib hesabımı yoxlayanda 7 manat var idi. Dərhal əlavə olaraq 5 manat hesabima pul köçürdüm. Hesabimda 12 manat olmalı idi. Nar kabinetimə girib baxdım ki, 0.00 manat qalıb. Zəng edim maraqlananda, başladılar Cırtdan nağılı danişmağa….. Guya ki, Nar…
Menim loginmi blok edibler isleye bilmirem nece ildi sizin sirketde isleyirem heleki menen bir wikayet bir narazi nedeki loginim blok olunub 3. 4 gun once telofonumu deisdim sadece kohne telimde cixis edmemiwdim yeni telde loginimle qeydiyatdan kecdim seheri gun praqrami…
Mənə bir ayda iki dəfə çek gəlir bu nə deməkdir
Sonuncu sifarişmə nəzər salsanız görəcəksiniz ki dünən sifariş verdim sürücü sifarişi ləğv etməyimi bildirdi sifarişi ləğv elədim və təkrar sifariş verdim yenidən həmin sürücüyə verildi sifariş bir neçə dəfə sifariş verdim və blok olundum.Bilmək istəyirəm bu nə dərəcədə düzgündür müştəri…