Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
21.10.2022 ci il tarixində onlayn sifariş keçdim.Qəbələ filialından zəng vurulub malın 27.10.2022 ci il tarixndə çatdırılacağını bildirdilər.27.10.2022 ci il tarixində əlaqə saxladım 30.10.2022 ci il tarixində gələcəyini bildirdilər.Bugün əlaqə saxlayarkən malın indiyə kimi sifariş keçmədiklərini bildirdilər.Nə dərəcə düzgündür
Mən İlham İbrahimov sizdən xahiş edirəm ki bu isə aydınlıq gətirəsiniz mən Bərdə rayon Mustafaagali kənd sakini sizdən xahiş edirəm ki bu haqsızlığa son verəsiniz burda açık aşkar internet çekilişini ticarete çeviriblər rüşvət verməyənlərə internet çəkmirlər rüşvet istəmək qanunu pozmaq…
Salam.ayin 10 taksi zakaz etdik.taksi surucusu 10 deq bizi gozledib sonra goturub zakazi legv etdi.deyir adresnan zakaz etmeyin,xeriteynen edin.bu Avropa deyil,Azerbaycandir deyir.Ne ise uzun sozun qisasi imtina edib,soruwanda ki niye bele elediz ayib deyil.Uzr isteyirem ifademe gore anqira anqira deyir…
12.11.2021 tarixində saat 10:25 də BNA1853908 saylı dayanma durmaya görə Ş. İ. Xətai prospekti Yaşıl bazarın qabağında maşın arxa tərəfindən şəkilini çəkərək 10 azn cərimə yazılıb. Amma orada dayanma durma nişanı yoxdur. Bu özbaşınalığa son qoyun. Cəriməni silin. 99HV653 nişanlı…
Salam cox xais edirem komek edin men baglamalarimi Beyan ede bilmirem yazir izleme kodu duz deyil dasiyici sirkete muraciet edin musteri kodum 262867.
Salam bayağ taksi sifariş etdim mənə 4 dənə taksi yönləndirilir axırda zəng edib dedim ki artıq lazım deyil zakaz götürən adam gizli nömrəylə zəng edib üstümə qışqırıb deyir ki eyyyy onda deyərdin lazım deyildə sizə kim ixtiyar verib ki müştəri…
Baktelecom yeni internet sisteminə keçmək üçün telefon xətlərini qırır və əvəzin deyirki xettler köhnəlib yenisini qururuq pulsuz bütün Bakı kəndlərində kimdən soruşursan eyni meseledir. Bu çox böyük cindirliqdi. Üstəlik əməkdaşlar zəng vurub deyir interden istifade edirsinizsə xettdi yeniləyən de pulsuzdu…
Salam. Hörmətli müdiriyyət! Şikayətim 22-BM-403 nömrəli avtomobilin sürücüsü ilə əlaqədardır. Müştəri ilə danışarkən etika qorunmur .Mən birinci dəfə idi ki sifariş verirdim . Çox təəsüf ki, hörmətsizlik gördüm. Şikayətim ilə bağlı məsələmə baxılmağını istəyirəm.
Şikayətim artıq son zamanlarda şikayəti adi hal kimi qəbul edən, abonentlərinə qarşı sərt və səhv siyasət yürüdən Bakcell şirkətindəndi. May ayından onların “Evdə wi-fi” kompaniyasının abonentiyəm. 100 azn ödənişlə router aparatı və 4 aylıq internet vermişdilər. Buraya facebook və instagram limitsiz +60…