Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
02.05.2024 tarixində saat 12:30-da vərəsəliklə əlaqədər Notariat şöbəsinə müraciət etmişik. Saat 15:30 olmasına baxmayaraq hələ də bizdən qabaq 3 nəfərin növbədə olduğunu bildirirlər. Xahiş edirəm bu məsələni lazımi instansiyalara çatdirasız. Məmmədov Mahmud Mahir oğlu (növbə k110)
Hədsiz gecikmələr olur sifarişlərimizdə.Hətta 2 aydır ki,bağlamam hələdə türk anbarında qalıb marsqlanan yoxdur.Nə mesajlara cavab verilir nə də məsuliyyətlə yanaşırlar.
2 saniye masini saxladim halim pis olduquna gore meni cerimeliyib BNA menim ehtirazim var cerimeni odemeye imkanimda yoxu dermani gucle aliram xesde adamam
Salam, Starex Şirkəti çox yalançı, və ən pis xidmət gösdərən daşıyıcı şirkətdir, mənim bağlamamı həm gecikdirib həmdə ki Xalqlar filialında mənə qarşı kobud davrandılar, bu mümkümsüz bir şeydir, bunlarə rədd ettmək lazmdır.
112 nömrəli afdobus düz 1 saatdır gecikir bu nə demekdir,şikayət üçün zeng edirem heç kim cavap vermir zehmet olmasa nəzər yetirilsin bu işə 1 saat afdobus gözləmək olmaz.
Bu kameralarn elinen 1 deyqe masn saxlanmalı deil masnı saxlayb ya telefonla danısırsan ya nəsə düsürsen bir sey alasan adam düsürüb mindirirsen bir deyqe çekmr cərmə mesajı gelir
Internet cox zeifdi hedden artiq tutulmalar olur. Aya 15 azn pul ödeyirem amma ortada bir sey yox
Salam her Vaxtınız Xeyr Olsun .Men 1 aydı Qeydiyatdan keçmişəm eve internet cekemk üçün Semkirin Yeniabad kəndindən Nrahat edirəm sizi.Azeronlayin firidax her gün behaneler getrireler gəlmirlər ünvana internet çekmeye .ona göre size müraciət edim belke sizin köməyiniz deyər her gün…
5 gündü internet çəkiblər yigirsanki gelib düzeldsiner diyiler herdefesində ki gəlib sabah düzel deceyler özüm 3 qurup qarabag qazisizyəm qazində şikayətne baxmursuz muna göre gedib saglamliigmizi itirmişiy