Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
14-il öncə aldığım Azercell nömrəsini hələdə istifadə edirəm, amma bu tarif ödəmə haqqı (25:02:2025) yaxşı baxmıram və abunəçiləri incikli etmək olmaz..!
Bu ne demekdi bu mastaga uzre ne 172 ne M 8 nomreli avtobusda komdisoner islemir avtobusda birinin halo deyisir şpferin vecine deil komdisoner I yandir deyirsen işləmir men başa düşmürəm hər səhər servisden keçmir bu avtobuslar bu ne mesuliyyetsizlik di…
Salam, məxsus olmayan MTK da bina. Aza elan paylaşdiran bir şəxs var, fərqli fərqli evləri 3 cu dəfədirki paylasir, özüdə dəyərindən 3 dəfə aşağı, təbii ki bunu MTK nin qiymətini aşağı salmaq üçün edir. Bina. Aza bu haqda məlumat bildirirəm,…
Это мой заказ! Срочная доставка важных документов!!! Ваш водитель не доставив эти документы ,принял другой заказ!Сейчас эти документы ждут!!! Я ему говорю заведите мои документы по адресу,я доплачу! А он на меня арет, что адрес выбран не правильно и что…
Salam men gun erzinde 3 defe sizin taksiden istifade edirdim. Hal hazirda ede bilmirem. Sürücüleriniz artıq meblrğ isteyib vermediyim teqdirde özleri qabaqdangrlmişlik edib şikayet edib halbuki men etmeli idim işimin çoxlugundan ehemiyyet vermirdim qanuna zidd hereketler edirsiz
Əlaqə saxlamaq istədiyimiz 155 və 108 çağrı mərkəzləri sözün əsil mənasında 0 səviyyəsində xidmət göstərirlər,heç bir zənglərə cavab verməyərək insanların əsəbləriylə oynayırlar,bizlərin sayəsində pul qazanaraq vətəndaşlara bu qədər laqeyid yanaşmaq hörmətsizlik və təhqirdir.bu sistem xidmət verə bilmirsə ləğv edilməlidir
Salam. 14.07.2019 tarixində PAK DAD fastfood restoranının 28 MALL filialında oldum. Qeyd edim ki xidmət səviyyəsi qiymətlə müqayisədə çox aşağıdır. 10 manatlıq dönər sifariş etdik 2 ədəd soyuq, dadsız , servis üçün salfet yemek üçün qaşıq və s təqdim olunmur….
2 nomreli aftobus her saat 9 dan sonra 30-40 deqden sonra gelir xais edirem bu sikayete baxasiniz