Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Xidmət keyfiyyəti ilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

Salam. Hörmətli müdiriyyət! Şikayətim 22-BM-403 nömrəli avtomobilin sürücüsü ilə əlaqədardır. Müştəri ilə danışarkən etika qorunmur .Mən birinci dəfə idi ki sifariş verirdim . Çox təəsüf ki, hörmətsizlik gördüm. Şikayətim ilə bağlı məsələmə baxılmağını istəyirəm.

18 İyul 2020
0

Salam taksi sifariş verirdim indicə xanımla danışdım ünvanı da ətraflı başa saldım mənə taksi təyin ediblər mehdiabadda olani yığıb əlaqə saxlayıram hardasiz deyir gələ bilmirəm mən məlumatda vermişəm ki uzaqdayam gələ bilmiycem sonra isə yeni taksi təyin edildi o ise…

18 İyul 2020
0

Baku Electronicsdən şirə çəkən maşın aldım bir neçə aydan sonra detalını sındırdım.Heç yerdə həmin detalı tapa bilmədim və təmir olunmadı baku electronicsdə isə həmin detal olmadı başqa yerə yönləndirdilər qısası tapılmadı.Mən yenidən həmin şirə çəkən maşını sifariş vermişəm hər gün…

Ballı Marketin Rəhbərliyi virusla əlaqədar heç bir tədbir görmür, yalnız yoxlama gələndə hər kəsə masqaları taxmağı söyləyirlər yoxlama getdikdən sonra yenə maskayla içəri buraxırlar işçilər maskasız işləyir. Fikrimcə Ballı market filiallarının bir müddət dayandırılması daha yaxşı olar.

11 İyul 2020
0

Zəhmət olmazsa sürücü qəbul edərkən psixoloji vəziyyətiylə maraqlanın, taksidən evimə yaxın yerdə düşmək üçün istifadə edirəm yolun ortasında düşürdəcəksə avtobusa minərəm.

11 İyul 2020
0

bular kimisin mən hələ görməmişəm e.insanları necə aldadırlar bular.mənə online nauşnik gətiriblər.gətirməmişdən qabaq burda oxudumki nauşnikin ustundə Usbisidə olur.nauşnik gəlib cıxıb Usb yoxdu icində.derəm mən bunu neynirəm zaryatkaya nəynən qoyum bunu?deyir luboy usb gedirdə.derəm istəmirəm malı.deyir azadlıq filialımıza gəlin.derəm nalı…

11 İyul 2020
0

10OV772 pejo markali taksi 11 iyun tarixde Bulbule erazisinde menim masinimi bardyura sixaraq tehlukeli qeza veziyyeti yaratmisdir. Bele suruculerin olmasi sizin imidjinize zererdir..forumlarda bu barede yazacam

11 İyun 2020
0

Salam dəyərli Bravosupermarket ailəsi, Mən ailəmlə 04.06.2020 Tarixində gecə 23:30 radələrində Koroğlu metrosu yaxınlığındakı marketə yaxımlaşmışam. 90 dəqiqəyə yaxın alış-veriş etdikdən sonra kassaya yaxınlaşmaq üçün sırada durduqda pos-terminalların durduğu bildirildi və müştərilərdən nağd ödəmə etmələri xahiş edildi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin…

Salam. Artıq 3 gündür ki bizdə nə internet nə də telefon yoxdu. ATS ilə 155 ilə əlaqə saxlayıram. Deyirlər sizin şikayətə baxılacaq. 3 gündə 300 dəfə zəng eləmişəm yenə də elə deyirlər ki sizinlə əlaqə saxlanılacaq növbə ilə baxılır bizim…

05 İyun 2020
0

Ümumi statistika