19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət etsəm də, bu dəfə “standart prosedur 5-7 iş günüdür” cavabı gəldi. Hər dəfə gecimə olduqca prosedur müddətini uzatdılar, “yolda” sratusu 9 gün uzandıqdan sonra isə “daşıyıcı şirkətin gecikmələrindən buz məsul deyilik, örosesə müdaxilə edə bilmərik” deyə sirğuyu bağladılar. Sorğu cavablandıqdan sonra normal biznes praktikasına görə müştərinin dəyərləndirməsi üçün göndərilir, Limak xoşuna gəlməyən hər bir şikayəti sasə “bağlıdır” statusuna gətirir və sorğuya cavab verilmir. Tam 15 Gündür bağlama gecikir və hazırda bununla bağlı heç bir dəstək verilmədiyi kimi, üzr istəmirlər. Mən bu paltarı nişanım eçen sifariş vermişdim , nişan 6 mart taticindədir və mənim sifarişim yoxdur. Ciddi şəkildə naraziyam və bu grcikmə səbəbi ilə əlavə xərc və iş yükü, ən önəmlisi stress yaşayıram.