Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
granmart

Şikayet edilen şirkət

Müqayisə et

74 şikayət 2 təşəkkür

112 nömrəli afdobus düz 1 saatdır gecikir bu nə demekdir,şikayət üçün zeng edirem heç kim cavap vermir zehmet olmasa nəzər yetirilsin bu işə 1 saat afdobus gözləmək olmaz.

03 Yanvar 2025
0

Kral Hüseyin kucesinde ambiance otel benden otel ücretinden fazla ücret talep etti bunun sorusturulmasini ve alınan ücretin geri iadesini istiyorum turist olarak kaldığım Azerbaycan da böyle durumun olması hiç hoş değil

02 Yanvar 2025
0

Mən şikayətciyəm 77se683 Hynday nömreli maşının sürücüsünden danışıgı davranışı çox kobud idi narkotik madde istifadeçisine bənzetdim. Sürücülər mütləq imtahan verməli alko-narko analiz yoxlama, danışıq yəni sərnişinlə rəftar və maşın sürmə imtahanından keçməlidirlər

21 Dekabr 2024
0

Mənim şikayetim umico marketdi mehsulu qaytarmışam pulumu geri vermirler bu senitiyabir ayinda olan problem helede davam edir Umico soba goturmuşem 78 manata goturdum 112 m geldi cixdi kontakt.H maģazasindan gonderilib usdelik xarab işlemiyen işiq yanir soba qizmir alt hisesinin listi…

21 Dekabr 2024
0

Şikayətim dələduzluq edilib

Salam bir neçə ay bundan əvvəl Bakıda Binə atçılıq mərkəzinə getdim kartimda vəsait olmadığı üçün nağd ödəniş etdim indi neçə aydan sonra yeniden kartimnan pul çəkilib bu dələduzluqdur

Salam men 1059daki poctda iwdiyen qizlardan wikayetciye cox pis kobud refdar edirler terbiyyesiz hereketler ve sozlerle tehqir edirler adami Xaiw edirem bir tedbir gorun

11 Dekabr 2024
0

5 dekabr saat 19:30 radələrində aftobusa kart vurduğum halda şofer mene kartı vurmadigimi dedi mən ne qeder vurmuşam dediyim halda mənimlə kobud rəftar etdi xaiş edirəm bununla bağlı tədbir görülsün. Men ne qeder kameraya bax dediyim halda baxmayacağini bildirdi.

05 Dekabr 2024
0

Qarşısında "Demo data" yazılmış qrafiklər toplanmış dataların azlığı səbəbi ilə hazırda aktiv edilməmişdir. Demo datalardakı grafiklərdə ölçümlər demo olaraq mövcuddur və doğru deyil.

Şirkətin reytinqi

  • Şikayətləri həll etmə fazi ( Demo data )

    0%

2022 Şikayət sayı

  • Fevral: 3
  • Mart: 7
  • Aprel: 6
  • May: 8
  • İyun: 5
  • İyul: 5
  • Avqust: 8
  • Sentyabr: 6
  • Oktyabr: 8
  • Noyabr: 3
  • Dekabr: 8
  • Yanvar: 7
  • 2022 Təşəkkür sayı

  • Fevral: 0
  • Mart: 0
  • Aprel: 1
  • May: 0
  • İyun: 0
  • İyul: 0
  • Avqust: 0
  • Sentyabr: 0
  • Oktyabr: 0
  • Noyabr: 0
  • Dekabr: 1
  • Yanvar: 0
  • Şikayət sayı

    74

    Təşəkkür sayı

    2

    Bu günə qədər yazılan şikayət sayı

    76

    Oxşar şirkətlər