Salam mənim Temudan sifarişim niyə gecikir?heç harda olduğu haqqında məlumat yoxdur
Salam mənim Temudan sifarişim niyə gecikir?heç harda olduğu haqqında məlumat yoxdur
Baglamam nece gunlerdi xarici anbardadi ama ne gonderen var ne bir şey.yazmaqdan yorulmusam.xususi reys gonderilecek yazilir ama ortaya hele hecne gelib cixmir.2 baglamadir.xais edirem tedvir gorulsun.eseb oluram.eziyyet cekib pul qazaniriq ucuz olsun deye trendyoldan sifaris edirik odaki bele.rica edirem tedbir…
Salam temudan olan sifarişim mayın 17sinden yazılıb mərkəzi anbarda çeşidlenir hər dəfə deyilir gecikməyinə üzürlü sayın çox məsuliyyətsiz şirkətdi hara müraciət edək bununla bağlı
Çox məsuliyyərsiz şirkətdir. 3 həftədir ki bağlama xarici anbara çatıb və hələ də yola düşməyib. Əlaqə saxlamaq qeyri mümkündür.
Dynamic expressdən sifariş etmişdim. Hər dəfə bağlamalarım gecikdirilir, bir neçə dəfə də itirilmişdi. Ödənişimi geri ala bilmişdim öncəkilərdə, neçə aydan sonra olsa da. İndi isə bağlamamı itiriblər düz 2 aydan artıqdır. Müxtəlif bəhanələr, yalanlar… İşçilərin rəftarı bərbad vəziyyətdə. Xahiş edirəm,…
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…
11 gündür bağlamam itib tapa bilmirlər, dəyən zərəri də ödəmirlər, telefonda zənglərə cavab vermirlər, instagramda bloka atırlar, işçiləri oğrudur, qəti sürətdə sifariş etməyin, Rayon filiallarındakı işçilər belə beziblər, deyirlər onlar oğrudurlar, Kimsə bilirsə hara şikayət etmək olar, zəhmət olmasa deyərdi
Cox naraziyam expargo wirketinden!mehsulum cewidlemede artig 6 gundu.zeng edende yola veriller guya texniki problemler var .anbarin nomresin vermiller guya bunlar mexfilik qoruyullar.iw seviyesi 000000000 cavab veren operator xanimlarin davraniwi daniwigi 00000000000000