Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Son zamanlar Bazarda taksi fəaliyyəti göstərən şirkətlərin sayı ötən illərlə müqayisədə xeyli artıb. Taksi xidmətlərinin günü-gündən artması şirkətlər arasında rəqabəti də gücləndirib. Taksi şirkətləri daha çox müştəri qazanmaq məqsədilə tez-tez müxtəlif endirimli kampaniyalar və fürsətlər paketi təqdim edirlər.
Bir çox şirkətlər ən ucuz və operativ xidmətə üstünlük verməklə bazarda güclənməyə, müştərini özlərinə cəlb etməyə çalışırlar. Taksi qiymətləri taksi xidmət təklif edən şirkətlər açıldıqdan sonra əvvəlkinə nisbətən xeyli ucuz olsada bu xidməti istifadə edən şəxslərin də şikayətləri heç də az deyil. Yerli şirkətlərlə yanaşı dünyanın bir çox ölkələrində fəaliyyət göstən Bolt, Uber, Maaxim kimi xarici taksi şirkətləridə artıq bu sahədə Azərbaycan da fəaliyyətini xeyli genişləndirib. Rəqabətin çoxalması qiymətləri xeyli aşağı salib müştəriləri qane etsədə, sürücülər bu vəziyyətdən narazıdr.
Ölkəmizin müxtəlif bölgələrində, xüsusən paytaxtda taksi fəaliyyəti üçün istismar olunan avtomobillərin sayı kifayət qədərdir. Lakin statistik göstəricilərə nəzər saldıqda ölkədə nəqliyyat sektorunda taksi fəaliyyəti ilə sərnişin daşınmasında maraqlı mənzərənin şahidi oluruq. Belə ki, əgər 1990-cı ildə taksi vasitəsilə sərnişin daşınması say olaraq 89 milyon 400 min nəfər təşkil edirdisə, 2018-ci ildə bu rəqəm bir xeyli azalaraq 69 milyon 328 min nəfər təşkil edib. Cəmi 8 il bundan əvvəl isə 42 milyon həddində olub. Taksidən istifadənin azalmasının aparıcı faktorlarından biri kimi ölkədə ötən əsrin sonları ilə müqayisədə şəxsi istifadə üçün nəzərdə tutulan minik avtmobillərinin sayının kəskin artması qeyd edilir. Nəzərinizə çatdırırıq ki, əgər 1990-cı ildə şəxsi istifadədə olan minik avtomobillərinin sayı 246 min 100 ədəd olubsa, 2018-ci ildə bu göstərici 1 milyon 118 min 480 ədədə çatıb. Bu da özlüyündə 4,5 dəfə artım deməkdir.
Bəs ən yaxşı taksi xidmətini hansı şirkət təklif edir ?
"Uber”, "Bolt” kimi taksi sifarişi proqramlarından dünyanın bir çox ölkəsində istifadə edilir. Artıq dünyada zəng vasitəsi ilə hər hansı bir xidməti sifariş etmək köhnə texnologiya sayılır. Beynəlxalq şirkətlərin mobil tətbiqlərdən istifadə etməsinin səbəbi sifarişlərin daha çevik cavablandırılmasıdır. Her nə qədər insanlar daha ucuz qiymət axtarsa da bu şirkətlərin keyifyyət göstəricisini sadəcə qiymətə görə müəyyən etmək olmaz. Necə deyərlər ucuz etin şorbası olmaz. Baxaq görək ölkəmizin sakinləri hansı taksi şirkətini daha yaxşı olduğunu düşünür.
10OV772 pejo markali taksi 11 iyun tarixde Bulbule erazisinde menim masinimi bardyura sixaraq tehlukeli qeza veziyyeti yaratmisdir. Bele suruculerin olmasi sizin imidjinize zererdir..forumlarda bu barede yazacam
Shikayetim 189 Taxi xidmetindendir. Defelerle taxini gecikdiribler ve zeng vurub shikayetimi bildirmek istedikde operatorlarin cavabi esebi adami lap ozunden chixarir. Her defe deyirem ki sizde shikayetlere baxan menecer, administrator, bilmirem kimdirse ona meni baglayin, operatorla danishmaq istemirem, o problemi hell…
bolt taksi menim sizin suruculerinizden wikayetim var.menim qizim her defe sizin wirketden taxi sifariw edirher defe sizin suruculer manyak kimi qizdan gozlerini cekmirler.buna bir tedbir gormenizi xahiw edirem.birde bele hal tekrarlanarsa ozum yani atasi wirkete gelicem tel 0557109957.mutleq bir redbir…
0708808856 nomreli taxi surucusunun ne oz nomresi idi ne de masin nomresi orda yazilan idi bu bir. ikinci legv eledimm geldi yaxinlasdiki niye legv rlemisiz oturun aparim mindimki yaziqdi minimmm oda dedimki saxlayin bolt yeniden secek sizi razi olmadi ve…
06.05.2021-ci il tarixində Bolt taxini sifariş elədim. Lakin mənim kartımda lazımi məbləğ qalmadığı üçün yazıldı ki, xəta baş verdi. Mən də götürdüm nəğd ödədim taxiyə. Dünən gecə kartıma pul yükləmişəm ordan Bolt öz məbləğini çıxdı. Üstündən 4 gün keçib pulumu…