Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Fatimə Muxtarlı

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: Avqust 6, 2019

Modifed: Aprel 30, 2021

Comments: No Comments

ID: 2320

Artıq 3 aydır ki,süründürmələr nəticəsində soyuducusuz həyat yaşayırıq

Salam.
Məsələ çox uzundur,bu qədər qısa yaza bildim)
Əgər vaxtınızı alırsa,son cümləyə baxasınız))

Artıq 3 aydır ki,süründürmələr nəticəsində soyuducusuz həyat yaşayırıq.Hər halda yayın bu istisində ərzaqların köhnəlməsi,qorxaraq alınması və s. halı təsəvvür edərsiz.
Qısaca,#BakuElectronics əvvəldən şikayətli olduğumuz məhsulu işləməməyə başladıqda 2 dəfə təmir etdi.1i ev şəraitində motor dəyişdirilməsi,digəri servisə aparılması idi.
Əvvəldən Antiinhisara müraciət etmişdik.Axır ki,22si məhsulu dəyişdirdilər.
Yeni gələn məhsul da digəri kimi passportsuzdur.
Soyutmasında da eyni problemlər.
İlk 14 gün ərzində qaytarma hüququndan istifadə etmək istədik.Ərizə yazdıq.Artıq 1 həftədir ki,müraciət etmişik.
Antiinhisara,Nazirliyə müraciət etmişik
Lakin heç bir nəticə yoxdur.
Bizdən sübut istəyirlər.
Servis xidmətləri bundan əvvəlki zavod deffektli məhsulda problem tapmırdılar,qaldı ki bunda.
Həm maddi,həm də mənəvi ziyan çəkirik.
Məhkəməyə müraciət edəciyik.

Zəhmət olmasa,dürüst və vicdanlı vəkil məsləhət görəsiniz.

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər


Xaladelnik almışam,əziyi var. Heç bir sənədi yoxdu. Dəfələrlə şikayət etməyimə baxmayaraq. Heç vecinə alan yoxdu. Sənədsiz mal olar? Mən tələb edirem,şikayətimi cavabsız qoymayın. Mənə sənədi, pasportu üstündə normal mal gətirilsin. Yoxsa haqlı olaraq ödəmə etməyəcəm

0
0


Baku Electronicsdən şirə çəkən maşın aldım bir neçə aydan sonra detalını sındırdım.Heç yerdə həmin detalı tapa bilmədim və təmir olunmadı baku electronicsdə isə həmin detal olmadı başqa yerə yönləndirdilər qısası tapılmadı.Mən yenidən həmin şirə çəkən maşını sifariş vermişəm hər gün…

0
0


Salam 2015 İyun 28 tarixində samsung paltaryuyan maşın almişiq. 27 iyul 2015 tarixində məhsul xarab oldu və servis çağırdıq.gəkib duzəltdilər.07 aprel 2016 da yenidən servis cagirdiq,yenə duzəltdilər.27 aprel 2016 da yenidə xarab oldu,yenidən servis cagirdiq.yenidən düzəltdilər.08 dekabr 2017 de yenidən…

0
5+
avataravataravataravataravatar

05-25-2021
1


Noyabr ayının 27-də Xiomi Note 9 telefonunu almışam.2 həftə bitməmiş artıq donmağa başlamışdı.Apardım servisə format etdilər guya donmurmuş və yenidən qaytardılar.Telefonun donması ilə bağlı videoları göstərsəm də yenə öz bildiklərini dedilər.Telefonda yenə donmalar var.Şirkətin özündə şikayət ərizəsi yazsam da və…

0
1+
avatar

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
1+
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Fatimə Muxtarlı

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: Avqust 6, 2019

Redakte edildi: Aprel 30, 2021

Şərhlər: No Comments

ID: 2320

Scroll to Top