Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli]
Tarix: [03.07.2024]
Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət
Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi],
Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və bu səbəbdən sizin diqqətinizi bu məsələlərə yönəltmək istəyirəm.
Avtobusların Təmirsiz Olması: Avtobusların texniki vəziyyəti çox zəifdir. Sürüş vaxtı təhlükəsizlik qaydalarına riayət edilməməsi və texniki nasazlıqlar ciddi narahatlıq yaradır.
Kondisionersiz :
Yüksək Qiymət Haqqı:
Axşam Saatlarında Xidmətin Olmaması:
Avtobus Qapısının Olmaması:
Sizdən xahiş edirəm ki, bu problemlərin həlli üçün müvafiq tədbirlər görəsiniz. Ümid edirəm ki, 12 nömrəli avtobusun xidməti daha yaxşı səviyyəyə çatdırılacaq və sərnişinlər üçün daha rahat və təhlükəsiz bir nəqliyyat vasitəsinə çevriləcək.
Diqqətinizə görə təşəkkür edirəm.
Hörmətlə,
[Əlizadə Məhəmmədəli]