Şikayətim starex adlı məsuliyyətsiz şirkətdəndi.Bu məsuliyyətsiz şirkət mənə üzr mesajı yazdı ki, sizin bağlamaları hər dəfə gecikdirmişik. Bundan sonra gecikdirməmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Bəs qələt eləmişik, başımızı daşa döymüşük.Fevral ayının 24,25,26-sı türkiyə saytlarından sifariş verdim. Arxasınca müraciət yazdım ki, bəs mənə söz vermisiniz. Məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlik etməyəcəyik, pandemiyanı, gömrüyü bəhanə etməyəcəyik. Bax sözünüzü üstündə durun. Bu dəfə vaxtında çatdırın. Kimə deyirsən. Yenə etdiklərini etdilər. Türkiyə anbarına çatdırılmış bağlamanı Azırbaycana göndərmədilər. Deyirlər məhsullar ardıcıllıqla göndərilir. Onlara yazıb, sübut etdim ki, ardıcıllıqla göndərilməyib məhsullar. Ən sonda sifariş verdiyim məhsullar yola salınıb, amma ilk sırada sifariş verdiyim məhsullar anbarda gözlədilir. Özlərini ağıllı sayan 1-2 operator cavab yazdı ki, bəs ardıcıllıq var. Beyni olmayan operatorlara başa sala bilmədim ki, ardıcıllıq yoxdur. Məni hərdəfə yola verib, məntiqsiz cavablar yazırlar. Qeyd edilir ki, müştəri məmnuniyyəti üçün əlimizdən gələni edirik. O qədər sifariş arasından birini deyin ki, vaxtında çatdırmışıq.
Müştəri məmnuniyyəti üçün səslər qeydə alınır deyilir. O məsul şəxs o şikayətlərə baxıb ya kantofkaya atır. Fəqr eləmir pul azanım deyir. Ya da boşu boşuna səsləndirirlər.Sonda demək istəyirəm. Haram xoşunuz olsun.