Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Farid

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Starex – Əsəbləri korlayan, məsuliyyətsiz, tərbiyəsiz karqo şirkəti

Şikayətim starex adlı məsuliyyətsiz şirkətdəndi.Bu məsuliyyətsiz şirkət mənə üzr mesajı yazdı ki, sizin bağlamaları hər dəfə gecikdirmişik. Bundan sonra gecikdirməmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Bəs qələt eləmişik, başımızı daşa döymüşük.Fevral ayının 24,25,26-sı türkiyə saytlarından sifariş verdim. Arxasınca müraciət yazdım ki, bəs mənə söz vermisiniz. Məsuliyyətsizlik, tərbiyəsizlik etməyəcəyik, pandemiyanı, gömrüyü bəhanə etməyəcəyik. Bax sözünüzü üstündə durun. Bu dəfə vaxtında çatdırın. Kimə deyirsən. Yenə etdiklərini etdilər. Türkiyə anbarına çatdırılmış bağlamanı Azırbaycana göndərmədilər. Deyirlər məhsullar ardıcıllıqla göndərilir. Onlara yazıb, sübut etdim ki, ardıcıllıqla göndərilməyib məhsullar. Ən sonda sifariş verdiyim məhsullar yola salınıb, amma ilk sırada sifariş verdiyim məhsullar anbarda gözlədilir. Özlərini ağıllı sayan 1-2 operator cavab yazdı ki, bəs ardıcıllıq var. Beyni olmayan operatorlara başa sala bilmədim ki, ardıcıllıq yoxdur. Məni hərdəfə yola verib, məntiqsiz cavablar yazırlar. Qeyd edilir ki, müştəri məmnuniyyəti üçün əlimizdən gələni edirik. O qədər sifariş arasından birini deyin ki, vaxtında çatdırmışıq. Müştəri məmnuniyyəti üçün səslər qeydə alınır deyilir. O məsul şəxs o şikayətlərə baxıb ya kantofkaya atır. Fəqr eləmir pul azanım deyir. Ya da boşu boşuna səsləndirirlər.Sonda demək istəyirəm. Haram xoşunuz olsun.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Sifaris verdiyim baglama Starexin Amerika anbarina 31 dekabrda catdirilmasina baxmayaraq, baglama sisteme dusmemisdi. Defelerle muraciet etdikden sonra 1 hefte sonra sisteme saldilar. Bu gun yanvarin 20dir, baglama hele de ‘Yola hazirlanir’ gosterir. Hele de gondermeyibler. Bu artiq biabirciliqdir. Bu sirketi…

15.10.2021-ci il tarixdə Trendyol üzərindən SOHO mağazasından 2 ədəd ayaqqabı sifariş etmişəm. 19.10.2021-ci il tarixdə mağaza sifarişi təslim edib və Starex-sin məhsul şəxsi bağlamanı təhvil alıb. Bu haqda mənə e-mailə məhsulu təslim etmək haqda bildiriş və faktura sənəd göndərilib. ancaq…

Ziya A

13 Noyabr 2021
0

Starexle muqavile baglamisam.aldigim mal eynime cox boyukdu.magazaya bildirmisem deyir qaytarin starexe karqo pulunda verirem qaytarmir.mali nece defe gec vururlar.onlar vurana qeder malin qiymwti qalxir.z.vururam deyirem niye vurmursuz zakazi ya mal qurtaracaq ya da qiymeti qalxir.deyir 24 saat erzinde vuracayiq.halbuki 3gunduye…

16 Oktyabr 2021
0

Şikayətim starex adlı məsuliyyətsiz şirkətdəndi. Bu məsuliyyətsiz şirkət mənə üzr mesajı yazdı ki, sizin bağlamaları hər dəfə gecikdirmişik. Bundan sonra gecikdirməmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik. Bəs qələt eləmişik, başımızı daşa döymüşük. Fevral ayının 24,25,26-sı türkiyə saytlarından sifariş verdim. Arxasınca müraciət…

    09 Mart 2021
    0

    Daha çox görmək üçün daxil ol

    Bəs sizcə kim haqlıdır ?

    Şikayət sebebi:

    Şikayətci:Farid

    Şikayət olunan:

    Yayımlandı:Mart 9, 2021

    Redakte edildi:Oktyabr 17, 2021