Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
120 nömrəli marşurut düzgün qrafiklə işləmir. Birdən birə 1 saat 2 saat gecikirlər. Dalbadall sürürlər maşını. Soyuqda gözləməkdən birtəhər oldu bu millət. Bu xarabaya nəzarət edənlər hara baxır?! Şikayətimizi lap böyüklərə edək gərək
Salam.Bu gun Baki qizlar universitendən Sumqayıt şəhər 20 nömrəli məktəbə zakaz verdiyim Toyota prius gümüşü rəngli İlham adli sürücü sərnişini götürmə ünvanına gələndə sərnişinə deyib ki mən işləmirəm ləvğ edin nə qədər gozlədib bizi.Belə sey olmaz axi ayibdi
Edv ile odenis etdim balansdan mebleğ çixildi ama ödeniş yerine yetirilmedi
Aldığım telefonumda barmaq izi nasazlığı olduğu üçün Baku Electronics Gəncə filialına zəng etdim. Son dərəcə həssas və mədəni yanaşmağa çalışsamda telefonu götürən bir xanım müştəri necə deyərlər “insanı əzər” dərəcəsində danışdı mənimlə. Ayrılıqda dekabr ayında həmin o filialdan məhsul almaq…
Mən bu gün, 23.12.2021 tarixində saat 08:26 da BOLT taksi sifariş verdim Badandar, S.Məmmədov 33 ünvanına. (Araz, tel: 050 211 61 48) İki dəqiqə sonra sürücü zəng vurdu. (nöm,: +99451 310 17 74, saat 08:28-də) və bildirdi ki, sifariş verilən…
Köhnə vayfay bundan yaxşı idi təzə adı altında deyisdiyiniz aparat və setiniz sıfır dərəcədə
SALAM Aztelekom un verdiyi intenerdən razı deyiləm çox bərbad gündədi pulu 1 gün gecikən kimi kəsib atırlar interneti ama xidmət 0 dı..evdə vifi ola ola mən hər ay nömrəmə megabayt vururam neçə ildi vifi işlədirəm bir dəfədə olsun normal sürət…