Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
118 b saylı marşurut xəttindən əsasən uzaq məsafədən işə və məktəbə tələsənlər istifadə edir. Avtobusların heç də hamısı istismara yararlı deyil. Başlanğıc və sonuncu nöqtələrdən hərəkətə başlama intervalları tez-tez dəyişir, bu da sakinlərin çaş-baş qalmasına səbəb olur. Bu marşurutun nizamlı…
055 387 87 18 mobil nömreli şexs opel astra qızılı avtomobil sürdüyü ve xeritede 2deqiqeye çatacağı göründüyü halda mene zeng edib avtomobilinin göy rengli toyota prius olduğunu iddia ederek 15deqiqeye çatacağını deyir. Mense qayıdıb qardaş sizin maşınınız bele çatma vaxdınızsa…
Pul silinir sayğacdan.2-günə 40 azn.Xahiş edirəm araşdırın.Əks halda məhkəməyə müraciət edəcəyəm
Bu pozqun sürücüləri hardan tapıb yığmısız bu bolt şirkıtinə. Bir bunların tərbiyəsinə fikir verin. Pul xatirinə kimi gəldi bu şirkətə salırsız pul qazanasınız. Çağırın bu nömrəli 77 FJ 437 toyota prius adı maşının sürücüsünü bir tərbiyə verin. Bacarmırsızsa ya işlıməyin…
Salam mən ayın 14-ü bakcell nömrəmə kontr göndərərkən sistem səhvi ucbatından 0.69 qəpik yerinə 69 manat göndərmişəm Və həmin dəqiqə banka eyni zamanda bakcell-ə online müraciət etdim hər ikisində bir birinin üzərinə atdı məsələni Daha sonra banka getdim onlar bakcell-ə…
Salam 2 ildir muşterinizem 6 məhsulundan yararlanmişam. Son dəfə video qeydiyyat i aldım deffekd çıxdı noyabrın 21-de almışam 28 də qaytarmisam servis rəyini gözlədiyi təsdiq olundu ki məhsul xarabdır. İndi məhsulu qaytarmaq üçün 15%menden pulu mən ödəməliyəm deyirlər əks halda…
Biz mayin 26 si paltaryuyan almisiq 3 gune getirdiler amma 5 gunduki gelib qurasdirmayiblar operatorlarla elaqe saxlayiriq gelecek deyirler amma gelen yoxdu bele sey olmaz 8 gundu paltaryuyan hazir deyil amma ayligin vaxti catan kimi yigirsiz. Hecbir işçi mesuliyyetli deyil…
Sifariş verdilk beyamname istiyir ama traking id bağlamamın izləmə kodun yazıram deyir tapılmadı