Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

mən bayag İstanbul NS klinikasindan Hokmeliye bolt sifariş etdim.odenisi kartnan elədim 4.30 qep .qızım bilməyib 5 man nağd ödəniş de edib.xahis edirəm sürücü 5 man geri odesin

20 May 2025
0

1 həftədən çoxdur bağlamam anbarlarındadır hələ də çeşidlənmə yazılır, zəng edirik naz qəmzə ilə cavab verirlər gözləyin gələcək deyirlər. Artıq sezon keçir hələ də malımı vermirlər. Çooox səviyyəsiz firmadı. Burdan sifariş vermək heç məsləhət deyil

14 Yanvar 2022
0

Menim kartimnan ikidefe pul cixilib sebeb nedir?

Elya

06 İyun 2023
0

Salam mənim şikayətim azəronline internetlə bağlıdi oktyabr ayında təzə internetə qoşuldum ( azəronline ) normal işlədi noyabr ayının 1 dən internet kesildi 14 gündür ki internet yoxdur musdəri xidmətinə müraciət etdim dedi 3 gün iş günü ərzində bərpa olacaq uje…

Azeronline LTD bu şikayətə 1 cavab yazdı

Mənim şikayetim umico marketdi mehsulu qaytarmışam pulumu geri vermirler zeng edirem müracietiniz alındl deyilir elaqe saxlıyacaqlar deyilir heçnede xeber yoxdu

05 Mart 2024
0

Salam dunen taksi sifaris verdim kartnan sonra gedesi olmadim legv etdim balansimnan pul cixilib ama niye?

20 May 2022
0

Söyüş söyür ve dalga geçir ve hesabı blok edirler

01 İyun 2024
0

Salam, Yazib sizə bildirirəm ki, mən 03.11.2020-ci il tarixində Azfibernet ilə fiber optik internet müqaviləsi bağlamışam. Onların çəkdiyi şəbəkə qutusunda qaydalara görə max 5 ev ola bilər (bizim şəbəkə qutuda 3 ev qoşuludu). Onlar hər ay 20 AZN ödəniş əasında…

19 Yanvar 2021
0

Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…

Ümumi statistika