Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam sikayetim onnan ibaretdirkii, menim albali kartimda 1517 manat 57 qepik pul var idi. Ve birde kreditim var idi men henise kreditimi unibank mobilnen edirdim ve hec vaxtda gecikdirmee etmemisem bu 3 ildede hec bir problemim sikayetim olmayib ama aprel…
120 nömrəli marşurut düzgün qrafiklə işləmir. Birdən birə 1 saat 2 saat gecikirlər. Dalbadall sürürlər maşını. Soyuqda gözləməkdən birtəhər oldu bu millət. Bu xarabaya nəzarət edənlər hara baxır?! Şikayətimizi lap böyüklərə edək gərək
14 gündür internet kesilib.Kabel deyişılmelidir.Usta deyir ki mene şunur vermirler versinler gelim berpa edim.Xahiş edirem interneti tecilli berpa edin.
Salam zigda qalram 44 nomreli masrutda 1 ayaq uste getmekden bezdim bu surxaniya yolu uzadandan beri avtobusa minmek qeyri mumkundu zigin yiyesi yoxdu ele bil
Bolt sifariş edirik sürücü yanında bir xanımla gəlir. Nə baş verdiyini soruşursan deyir: “İkinizin də yolu eyni idi”. Bolt sifariş edən müştəriyə özəl taksidir? Yoxsa “manatlıq taksi?”
mavi toyota prius 77KL 461 nomreli taksi soferi qiz alveri edir hele utanmadan bunu mene teklif edir siz sirket olarag tedbir gormeseniz men sizide polise sikayet edecem
Bu gün saat 14 dən saat 22 ye qədər Katv min müştəri xidmətlərinə zəng vurmuşam. Hələ də mənim internetim duzəlməyib
205 saylı, sonu 931 ilə bitən dövlət nişanı olan avtobus Topçubaşov adına institutun qarşısında dayanacaqda saxlamaq əvəzinə, sərnişinlərin iuzun müddət (hardasa 20-25) dayanacaqda dayanıb gözləməyini nəzərə almadan, hətta dalınca qaçıb saxlamaq istədiyinə məhəl qoymadan sürüb getdi. 205 avtobusun çox böyük…
99 PL 456 3 4 deq deyanmisam gece 12de kime mane toretmisemki cerime yazibsiz?