Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Divançı.az mebel dükanından sentyabrın 17si masa,stul ve tv stend almaq üçün yaxınlaşdıq.Qaiməyə əsasən ödəniş edildi.10 günə maliniz təhvil veriləcək bildirildi.Lakin mal gec və yarımçıq göndərildi(stullar göndərilməmişdi)yenidrn magaza ilə danışıldı ,bildirildiki stullar hazir olanda gönderilecek.növbeti 10 gün stullari gözledik.Getirilen stullar ferqli…
Salkam men bu gün yeni ayın 20 noyabir 20.11.2023 katak home endirmnen. Kiridite tel aldım orda dediler ela tel oppo marakli tel kiridite 344 Man ilkin odenisle. Orda nom taxdikar isdedi. Geldim eve vacapi işlmir. Acdim ki nom baxim nom…
Bu ne internetdi axi. Ümümiyyətlə bu internetdimi indiki divurde. Ne zengkere cavab verirsiz nede ki internet verirsiz.
Siz siz olun səhv edib EXPARGO ilə xaricdən mal zakaz verməyin,bizim elədiyimiz səhvə düşməyin. Trendyoldan Expargo ilə mal zakaz etdim,etmez olaydım zeng edirik dəfələrkə deyirlər xarici anbarda itib tapılmır,sorğu yaradın 1aya cavab verəcəyik.3həftədii gözləyirik gərək 1ay da gözləyək ki görək…
EQ18637485 Pratakol ilə qeyri qsnuni cərimə.Hyundai Sonata 10-RL-430 nömrə nişanli avtomobil Yasamal r M Naxcivani kucəsində 1,2 dəyiqəlik saxliyaraq yaşli abami evinin qarşisinda düşürərkən qanunsuz cərimələnib. Maşini icində surucu sukanda olaraq, hec bir neqliyat vaistəsine mani olmayaraq. Nə dərəcədə duzdu…
Salam. Million vasitesiyle online olaraq etopaz hesabina 2 manat pul qoyuldu. Balansda 5 manat olmagina baxmayaraq, kart balansi temiz sifirlandi. Bu ne ile baglidir ?
1. Açılmış debet kart üzrə qalığa hesablanmış faizlərini birtərəfli qaydada bank tərəfindən aşağı salınması; 2.Kredit verildikdən sonra, ödənişcədvəlinin birtərəfli qaydada bank tərəfindən dəyişməsi; 3.Kredit borcunun tam bağlanmasından sonra, ödəniş qəbzində borcun tam bağlanmasının müştərini tələbi ilə qeyd olunmaması və əlavə…
18.10.2022 tarixinde Bravo marketin nesimi filialinda alis veris edib kassaya yaxinlasdim.Kartimnan odenis etdim mene kassir bildirdi ki olmadi birde edin bir de emeliyyati tekrarladim.Sonra yene dedi ki olmadi nagdi edin aparatda problem var.Mende nagdi odedim maqazinnen cixarken kartimnan da 57.12…
Salam, Haradasa 3 Heftedir Kargolarımı Beyan Etmeye Çalışıram Ve Smart customs”da Tracking İD (İzleme Nomresi)Tapılmadı Deyir Expargo Filalına Gedirem Deyirler Datalar Silinib Bizlik Birşey Yoxdu Biz Sadece Malları Veririk Elaqe Nömrelerine Zeng Edirem Götürmürler Email Atırıq Baxmırlar Ve Her Gün…
Salam. Sikayet *8555 taksisindendir. Srket acib surucu celb edende sertler qoyun. A) naviqatordan istifade etme bacarigi. B) musteri ile davranis qabliyyeti. Sebebler: A) Bakixanovda olan Xirdalandan sifaris qebul edir, sonra vizov atib deyir imtina ele. Elemirem. B) zengime cavab olaraq…