Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
170 cağrı mərkəzinə 2 azn ə yaxın vəsait xərclədim cavablamadılar.sumqayıt telekommunikasiyasına zəng edirəm telefonu götürmürlər.internet ödənişi etmişəm internet açılmır maraıq deyirlər telefona yükləmisən.artıq onu ordan qaytarmaq mümkün deyil.Bu nə sistemdi qurublar görəsən özlərinin başı çıxır.
Salam mənim şikayətim Xırdalan Novxanı xətti üzrə fəaliyyət göstərən 535 nömrəli maşrut xəttindədir. Bir sərnişin olaraq mən hər səhər maşruta qorxa qorxa minirəm səbəb odur ki idarə etməni düzgün eləmirlər. İntervallar düzgün deyil. Hər gün 200 manat plan verirlər deyə…
Sifariş verdilk beyamname istiyir ama traking id bağlamamın izləmə kodun yazıram deyir tapılmadı
14 gündür internet kesilib.Kabel deyişılmelidir.Usta deyir ki mene şunur vermirler versinler gelim berpa edim.Xahiş edirem interneti tecilli berpa edin.
Salam sizden cox xahis edrem mən Goranbo rayon Qarapirimli kəndində yaşayıram 24 77 559 nomreli telefonun vif isləmir evladıarım onlayın derse qoşulur xahis edrem vif baxılsın bizde vif gorek
Şikayətim Kargofly.az şirkətindəndir (şirkət sözü mübaliğədir!). Artıq boğaza yığıldım və hər şeyi olduğu kimi yazıram ki, siz də biləsiz və nə badə belə işbilməz birinə öz məhsulunuzu həvalə edəsiniz. Mən bir səhv idi elədim, PASHA Bank reklamı üzərindən bir dəfə üçün bunları seçdim, seçməz…
Menim mewinima 400manat cerima gelib sebabsiz yera aydinlawdirmaq istiyram
https://qafqazinfo.az/news/detail/karqo-sirketlerinden-narazi-olanlarin-nezerine-434486, bu liknde gosterilen yere sikayet edin, en azindan dovlet orqani onlardan sizin haqqınizi teleb etsin
sifarish olunmuyub iki defe kartimnan pul cixilib sikayetciyem