Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam 90 uy 872 mawin hereketde olarken weklin cekib weklin cekdiyin gorub saxladim deyirem niye cekirsen mene sur deyir haqsiz yere niye cerime odemeliyemki mawinin nomreside duwmur hec ikinci wekli cekdiyin gorub saxladida cekdi
Salam. Mən 81 saylı marşrutun sürücüsündən narazılıq edirəm. 07.09.2022ci il, saat 7 işləmiş Qaraçuxur məsçidinin qarşısında 99JZ281 saylı marşruta minərkən böyük problem yaşadıq. Xahiş edirəm bu işçi barəsində bir ölçü götürəsiz. Marştuta minmək istədikdə marşrutu sürüb, bir ayağım yerdə bir…
21.09.2021 il tarixde 1 sayli Asan Xidmet merkezine yaxinlashdim,iki ovladim Ile birlikde.Novbem yaxinlashan Zaman C- terefe yaxilashdim balaca oglum ile.Ischi Senem Huseynova terefinden chox soyuq,legeyd,saymazyana,kobud reftar Ile rastlashdim. Men isterdim hemin ishci Ile mushteri memnunlugu movzusunda sohbet aparilsin,daxili audit terefinden…
Mən əvvəl Ailə tv-yə qoşulanda bir evdə 3 nəfər Teams, 1 nəfər də Zoom-la dərs keçirdi, çiçək kimi də işləyirdi. Bura köçdük, birlink zülm verir. 1 nəfər zoom-la dərs keçə bilmir. Hər 2-3 gündən bir mən onlara qaynar xəttə zəng…
Salam 09.12.2024 tarixində,avtovağzal yaxınlığında maşınında yaranmış nasazlıqla əlaqədər avtobus zolağında dayanmaq məcburiyətin də oldum.19.12.2024 tarixində buna görə mənə 100₼(2 Bal)cərimə gəldi.Xaiş edirəm bunu araşdırıb ,mənə gələn cəriməni biləsiniz.pratakol EQ24971946
26.07.2020 16:49 tarixində sizin şirkətdən taksi zakaz etmişəm kartla. Taksi yaxınlaşandan sonra vacib işimiz çıxdığı üçün taksini ləğv etdim. Amma kartdan 5.50 çıxılmışdı. Gözlədim ama geri qaytarma olunmadı. Mənim pulumu kartıma geri yükləyin zəhmət olmasa!
Salam mən BNA tabeliyində olan 173 nömrəli avtobus marşrutundan cox narazıyam. Beləki hər gün işdən qayıdanda saat 18:30-19:30arası vaxtda marşrut cox gec gəlir sürücüdən səbəb soruşanda deyir mənlik deyil dispetcer deyir dayan metronun qarşısında nə vaxt mən zəng vursam onda…
Malı satmaq və aradan çıxmaq, kondinsionerin quraşdırılması zamanı razılaşdırılmış qiymətdən əlavə olaraq ödənişin tələb edilməsi, şikayətlərin cavablandırılmaması və müştəri təmsilçilərinin ilə əlaqə qurmaq mümkün olmur, geri qaytarılmış məhsulun ödenişini gecikdirir və təcrübəsiz kadrlar sualları cavablandıra bilmir.
Şikayətim Ata Sığorta şirkətindəndir 20 gündən çoxdur qəza olub ziyan çəkən tərəf mənəm amma sığortadan xəbər yoxdur.Qiymətləndirmə olub kia servis Bakıxanovda ata sığortanın partnyorluq etdiyi servisdə Kia servisdə amma xəbər yoxdur.