Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam xxahiş edirəm başa salasınız ((( nə səbəbdən 33 və 2 nömrəli avtobusların marşrutu dəyişildi? 1 dayanacaq hansi ki Dərnəgüldən Elit ticarət mərkəzinə 1 dayanacaq idi 2 dəqiqəlik yol )) indi isə həmin marşrutlar 5-6 dayanacaq edərək firlana firlana gəlib…
Salam mən bir vətəndaş olaraq sizin bu qiymət artımına etiraz edirəm və mənimlə birlikdə məhləmizin çox sayda vətəndaşı adınadan bildirirəm ki gəlin internetimizi kəsin biz hamılığla sizin bizə yalançı vədlərinizə yox deyirik
Mən vətəndaş İbrahimov Toğrul İbrahim oğlu dünən avtomobillə gedərkən özümü pis hiss etdiyim üçün sağda saxladım avtomobilimi su içmək üçün BNA min maşını gedə gedə şəklimi çəkiblər.99 FE 698 .Cavadxan ərazisi
Surucu tayinat noqtesine catim men masina minmeden hereketi davam etrirerek saxta gedis acib ve menim kartimdan men gedmesiyum teqdirde pul cixib
Bilesuvar rayon Amankend kendinde sebekenizin xidmeti sifira berberdir.hetta menfiye dogru gedib zeng edirik etdoyimiz adamla bir birimizin sesini esitmirik. Operatorunuza deyirem deyir gedin nomurenizi duzeldin ele adamlari xahis edirem ise goturmeyin!
Salam.Şikayətim Nizami mst yaxınlığı Anadolu liseyi ilə üzbəüz olan Araz marketdə ki, Baş satıcı Fidan xanımla əlaqədardır.1 aprel itim ilə (Golden Retrivier) gəzinti də olarkən Araza daxil oldum və orda tərəvəz şöbəsində dayanan əməkdaşlar mədəni bir şəkildə mağaza itlə daxil…
Azərbaycan Respublikasının Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Rabitə Nazirliyi Hörmətli Nazir Rəşad Nəbiyeve.Ats rəhbərinə və səlahiyyətli şəxslərə Tagiyeva Ayşən Zahid qızı tərəfindən. Müraciət ,Şikayət Erizesi. _Bildiriremki Hörmətli Nazir keçən il şikayətim helede həllini tapmayıb,siz şikayətimi adiyyatı üzrə Xəzər rayonuna yönəldirsenizde mesele…