Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bu artıq hər kəsə məlumdur ki, Bakcell müxtəlif yollarla fərqli paketləri aktivləşdirərək, balanslarında məbləğləri silirlər. Bu dəfə ki, şikayətim 31.12.2014 tarixində baş verən balans silinməsi barəsindədir. 1.99 AZN balansimdan silinərək əvəzində 60 dəq. ölkədaxili danışıq və 1 GB internet paketi…
77-YM-422 nömrəli avtomobilin sürücüsü zakazi qəbul edib və 23 dəqiqə məni gözlətdirib. Ünvana çatmağa az qalmış zakazi ləğv etməyimi və gələ bilməyəcəyini bildirib.Zakazi özünün ləğv etməyini və şikayət edəcəyimi bildirmişəm. Müvafiq tədbir görməyinizi xahiş edirəm.
Hörmətli Temu komandası, Daşıyıcı şirkət olaraq sizə bildiririk ki, PO-014-04081794419833943 izləmə nömrəli bağlamamız pis vəziyyətdə təhvil alınmışdır. Bağlamanın içərisindəki məhsullar ləkələnmiş, keyfiyyətsiz və istifadəyə yararsız halda çatdırılıb. Bu, nə müştəri məmnuniyyətinə, nə də beynəlxalq standartlara uyğun gəlmir. Bu məsələ üzrə…
mənim sifarişim 1 aydan çoxdur gəlmir nədə pulumu geri qaytramırlar zəhmət olmasa pulumu geri qaytarın yoxsa mən əsas səhifəyə şikayət yazacam bezmişəm bilsəydim temudan yox trendyoldan veredim
Salam ayın 3 karqom 166 karqo şirkətinə əcəmi filyalına gəldi zəng etdim dedilər yeni poçtdadı getdim dedilər bizə gəlməyib məni dəfələrlə yeni poçt ünvanına göndərdilər ayın 12 dedilər yalnışlıq olub çatdıracıq hələ də çatdırmayıblar nə də telofona mesaja cavab verməyirlər…
Salam 11.10.2023 tarixdə saat 21:47 radələrində Bolt platformasından Zabrat istiqamətində sifariş etdim. Sürücü sifarişi qəbul etdi. Ailəmlə birlikdə gözləyirsik hava şəraiti də çox pis idi. Sürücü yanımızdan keçərək başqa istiqamətdə getdi. Əlaqə saxladım tel nömrəsi ilə lakin çox kobudluq edərək…
Kondisioner almisam 5 gün erzinde çatdırılma deyilib ,4 gün olmasına baxmayaraq quraşdirilma olmadi ve Bazar Bahane getirilerek 1 ci günə Atilib Şikayətim Odur Ki Şəhid Ailesine Qoyulan Hörmət Budur