Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Mən 31.07.2024 cu ildə saat 14:50 də Masallı asan xidmət mərkəzinə yaxınlaşıb resepşində Leyla adlı xanımdan növbə istədim o isə müxtəlif bəhanələr kətirərək mənə növbə vermedi. Xahiş edirəm araşdırasız
Salam men Mahmudova Yetər kral kolbasa ve et mehsullari da satis temsilcisi isleyirem ve 2ve 5gunleri bizim zakaz gunumuzdu ve seher tezden bura gelirik 2saat ve daha artig gozlemek mecburuiyetinde qalirig cunki bu boyuklukde marketde mal gebulu cox azdi catdira…
Salam men edvi geri al proqramindan . pullu istifade etmek olmur
Biləcəri Nərimanov xətti üzrə gedən 202 nömrəli avtobus gec gəlir camaat yollarda qalır.Heç baxanda yoxdu.Tələb edirikki avtobus sayın artısınlar.
3 gundur uduşu ala bilmirem.şirkətin operatoruna yazıram deyir üzr isteyirik texniki xeta var sistemdə komek edı bilersiz mənə?
Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin…
Gediw yazilibki 2.69 AZN bu ise deyirki catana yaxin sirket sehv yazib yol uzundu niye sirket nece iwdiyirki sehv yazir bu ne demekdir
Yazıb sizə bildirmək istəyirəm ki,10ZZ779 Əhədli Zaur Nurəddin oğlu. Mənə ayın 05.06.2024 ci il üçün EQ21565017 nömrəli patakol əsassız yerə yazılmışdır. Mənim sms radar tətbiqimdə bu cəriməni görən kimi 902 , 102 qaynar xətlərinə şikayət etmişəm. Həmən hadisə Polis əməkdaşlarını…