Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Bu gün mən 77FD 728 dövlət nömrə nişanlə Opel Astra-sürücü Ruslanla NZS-dən Bakı Beynəlxalq Avtovağzalına gəlmişəm. Kartla ödəniş etdiyimi unudub sürücüyə də 5 azn ödəniş etmişəm. Xahiş edirəm mənum pulumun qaytarılmasına kömək edəsiniz . Təşəkkür edirəm.
İki ayrı nömrədən 0558817978 və 0508432042 dən yığıram 155 çağrı mərkəzini. Netdən taplb yığdım.40 dəq prinsipə gözləyirəm.ayıb olsun. Bir nömrədə sıra nömrəm 20 birində də 11 deyib durur. Bu qədər insanların sinir sistemi ilə oynamaq olmaz. Telefonum şarçı bitir. Sabah…
346.1 saylı 01.01.2022-ci il və 03.01.2022-ci il tarixli protokolu qanunsuzdur. Xahiş edirəm görüntüləri təqdim edib əsaslandırasınız.
Salam Efsuslar olsunki meni.mecbur etdiler wikayetimi yazmaga illerdir kontakt home magazalar webekesinden mehsul aliram ve hecbir vaxt gecikmem olmayib ama son 15 gunde online mehsul sifariw verdim mehsul menim.istediyim olmadigi ucun geri qaytardim ve yerine online sifariw kectim 1 heftedir…
Bu gün artıq 4-cü gündür internet işləmir. Mayın 7-dən provayderdən bunu eşidirik: “Qeydə alındı, nümayəndəmiz əlaqə saxlayacaq”. Lakin nə nümayindələri qəıib, nə internetimiz düzəlib! Servis – sıfr!
Salam Zəhmət olmasa 206 nömrəli avtobusları baku bus edin normal interval yaransın. Nə gəlmə vaxtı bilinir nə getmə vaxtı.
16.03.2023-cü il tarixində bolt food tətbiqi vasitəsilə Fransua cake-Elmlərdən tort sifariş etdim, yarım saat sonra özbaşına “çatdırıldı” yazdılar, sifarişi bağladılar. Zəng edirəm götürmürlər ya da “məşğul” eliyirlər. Bundan sonra nə özüm nə tanıdıqlarımı qoymaram o xidmətdən istifadə etsinlər. Kim zəmanət…
Soruşulub ki xətayidən keçirsiz sürücüdən sürücü deyir ki bilmirəm və başladı təqir etməyə valdeyinmi.