Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Bir şekil duz gelmediyinen gore imtina verilmesi ve gecikmem oldugnu bildirir yalanan deyiler senin gecikmem var
Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…
Men lehic baglari dan nefcilere sifaris ELEDİM mene 7.3 gorsetdiyi halda menden 12 manat pul aldilar
Şikayətim Camex daşınma şirkətindəndir. Uzun zamandır ki, xidmətlərindən istifadə etmirdim, heç kimə də istifadə etməyi tövsiyə etmirəm! Sadəcə bağlamam UKdən gəldiyinə görə və bu istiqamətdə işləyən başqa daşınma şirkəti tanımadığıma görə məcbur qalıb istifadə etdim. Etməz olaydım! Bağlamam 1 həftədir…
99-JZ-374 nömrəli 88(Dərnəgül M. – 20-ci Sahə) Baku Bus sürücüsü sərnişinlərlə kobud rəftar edir və təhqirdən istifadə edərək danışır bu kimi hallar artıq dəfələrlə təkrarlanır ama aidiyyatı qurumlar lazimi tədbirlər görmürlər zəhmət olmasa bu barədə tədbir görülsün.
İnternet əvvəl çəkiləndə ilk gündə 145 mbit idi amma indi 20 mbitə düşüb və 10 dəqiqədən bir kəsilir
Salam hər vaxtınız xeyr. Sizə şikayətim Mehdiabad-Ulduz xətti üzrə işləyən 145 nömrəli avtobusdandır. Avtobuslar çox köhnə və balacadır, halbuki gün ərzində bu avtobusdan minlərlə insan istifadə edir və hər dəfədə qapıları açıq vəzyətdə gedir. Xaiş edirəm bizim şikayətimizi və səsimizi…
Turba lazımdır aztelekom vermir
İnternet çox çox zəyifdi..hara müraciət etmık lazımdı? Gəlib kəssinlər …lazım deyil bu cür işləməklə …boş yerə 21m ödəyirəm..