Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
KANALİZASİYA XƏTDİ BİNANİN ZİRZƏMİSİNDƏ PARTLAYİB BUTUN KANALİZASİYA SULARİ HAMSİ BİNANİN ZİRZƏMİSİNƏ AXİR.AZERSUYA DƏFƏLƏRLƏ ZƏNG ETMİŞƏM GƏLİB PRABLEMİ HƏLL ETMİRLƏR.
Salam, mən Balaxanı qəsəbəsi Fazenda adlanan Yeni Balaxanı yeni massiv deyilən ərazidə yaşayıram, bizim yaşadığımız yerə 105 nömrəli aftobus marşurut xətti işləyir, mənim şikayətim odur ki mən Axşam radələrində 19:00 20:00 arasında Sabunçu keçidində dayanıb 105 nömrəli marşurutu gözləyirəm ki…
Salam bir şikayətim var demeli menim mindiyim avtobus işləmədi ve bizə ona görə içərisi dolu başqa bir marşurt göndərdilər və həmən marşurtun sürücüsü mənə dediki mənnən sonra gələnə min amma pul vurma və gələn avtobus(64 nomreli marşurtun şoferi)mənə zornan pul…
Salam. Hər gün səhərlər 140 nömrəli avtobusu gözləyərkən biz işə gecikirik. Bu avtobusları dəyişmisiz anlayıram təzə avtobuslardı indi. Amma avtobuslar arasında 25-30-40 dəq interval nə deməkdir? Hansı zəmanədə yaşayırıq. Mən şəxsən bu gün işə 20 dəq gecikmişəm. Bütün avtobuslar gəlib…
Salam 13 iyul Baki vaxtile 10:08 tarixinde +994 55 205 92 10 ozunu tegdim etmeyen bir emekdash menim baku elektorniksde kreditimle bagli elage yaradib ..Men baku elektroniksde problem yaratmayan musteriler siyahsindayam bunu ozleride maraglana biler sistemde odenishlerime esasen ..Son aldigim…