Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sayģacım Smart olmasına baxmayaraq sıfırlanması üçün şəklini 01.01.22 tarixdə Azəriqaz watsapp nömrəsinə göndərdim, dediklərinə görə smart sayģaclar avtomatik sıfırlanır, lakin 09.01 tarixdə karta 6 Azn vurdum, sayģacda 5 Azn göstərdi.
103 nömreli marşurt xətti 10-15 dk arasında bəzən isə yarım saat ərzində bele gəlir. Və işdən çıxan vaxt 20 nəfərlik avtobusa hardasa 70 nefer minir Xaiş edirem bununla bağlı bir tədbir görün. Yaxın bir zamanda Baku bus olmağı diləyi ilə…
Birinci şikayətim budur ki, nazirliyin saytında lazımı şöbələrə mail yazmaq və ya əlaqə saxlamaq üçün lazımı əlaqə məlumatları yerləşdirilməyib. Qaynar xəttləri heç yer yönəltmir və hansı mövzuda müraciət etsəm də yola verərək kömək edə bilməyəcəyini deyir Daha sonra isə bildirmək…
Menim seher pulumu qaytarın geri birde hansı səbəbə pulu kartdan cixirsiz taksi gelmir görür kartdan ödənisdi atmena edir onsuz kartdan verilib ortada bizim pulumuz batmalıdır mən gəlib sizin sirketede yaxınlaşacam görüm bu ne özbaşınalığdi sizde size əmanət edib pulumuzu verin…
BİİR NEÇƏ GÜN ÖNCƏ QABYUYAN MAŞIN ALDIM BU ŞİRKƏTDƏN. MƏHSULU QUTUSUZ ADİCƏ KLOKDA GƏTİRDİLƏR , SƏN DEMƏ BU MEBEL İÇİNƏ YIĞILAN İMİŞ HEÇ BİR İNFOREMASİYADA VERMİRLƏR DƏYİŞMƏK İSTƏYİRƏM CAVABDA VERMİRLƏR ZƏNGLƏRƏ! Zənglərə cavab vermirlər! məhsul haqqinda hec bir informasiyaa vermedenqutusuz…
Botun surucusu ünvana gəlib qızımı götürüb.yarı yolda düşürüb.uşaq xəstədi tərli olub. Ona soyuq dəyib xəstələnib.əvvələr xroniki xstəliydən əziyyət çəkib.xahiş edirəm onun barəsində ciddi ölçü götürülsün.
Yazıb size bildirirem ki mene BNA SMS gelib ki 40 azn bir cerime 20 azn bir amma sebeb yoxdu
Şəkildə ki gördüyünüz insan mənim haqqımda orda burda artik əsik danişibdi mənim haqqımda məlumat verib bir çox yerə mən polisə müraciyət etmişəm şikayetimidə yazmişam anlamiram bu boltun işçisi işləməyə çıxıb bura yoxsa müşdərinin məlumatin yayib şantaj etməyə siz şirkətə kimi…