Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Hər səhər 175 saylı marşurutun 6,7 dəqiqə gecikməyi işə gec çatmağımıza səbəb olur.həmdə sanki hövsan zonasına ən səviyyəsiz tərbiyyəsiz şoferləri göndərirsiz.2 nəfər cavan şoferdən başqa qalanını apar tulla.
EQ 11160641 bu nömrəli protokolun tam əssasız olmasıdır. Xahiş edirəm bu protokala yenidən baxılması üçün lazımi tədbirlər görəsiz.
Gece saat 23:23 de dayanma durmaya gore kamera vasitesiyle cerime gelib bu ne derece duzgundu? 01BZ992
Hörmətli AZERSU işçiləri, mən İSAYEV RUSLAN FƏRHAD OGLU, şikayətciyəm. Bakı şəhəri, Suraxani rayonu, Əmircan qəsəbəsi Caparidze küçəsində qalıram. Mən artıq bezdim. 6 gündü bizim unvanimiza su qəlmir. Nə yemək bişirə bilirik, nə də cimmək bilirik. Yəni cox dəhşət biyabirciliq vəziyyətdi….
08.12.2021-ci il tarixində saat 08:12-də taksi sifariş verdim. Ödənişi kartla etdiyim halda sürücü ödənişin həyata keçmədiyini və gediş 4.50 azn olduğu halda mənə 5 azn olduğunu dedi. Mən də kartımdan pul çıxılmadığı üçün 5 azn ödəniş etdim. Sürücü ilə sağollaşdıqdan…
Heç bir yerə getmədiyim halda kartimdan pul çıxılır.Her gecə her gün pul çıxırlar. Bu nə şirkətdi nədi belə
Tanımadım. Şəxsçun bolt sifariş verdim sefen kartla verdim və sonradan gediwi leğv etmek isdedim taksi sürücüsü de erazini terk etdi o zaman gec oldu hemen muwderide odeniwi negd edib amma menim kartimdan pul cixib sebeb
Insaatcilar filialindan robot supurge aldim elave odenis aldilar ki bizim emekdaslar gelib sizin telefonunuza qosacaglar 3gun sora gelib cixan iscileri proqramin gec yuklendiyini deyib qapini ortub cixib getdi bu formada xidmet en seviyesiz firmalarda bele yoxdur xidmet 0 bowu bowuna…