Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Şifariş etdiyim mehsulun çatdırılmaması ve müracietime baxılmır. Limak şirketi ile elaqe saxlamaq üçün hem instagram platformasına hem 9595 nömresine müraciet etdim lakin hec bir netice elde etmedim. Xaiş edirem şikayetime tezlikle baxılsın. (+994 50 660 57 17) elaqe saxlanılsın
10. 09.21 tarixində boltdan taksi sifariş etmədiyim halda kartımdan ödəniş tutulub. Geri qaytarılmasını tələb edirəm.
Salam mən fevralnayında kontaktdan l 3151 printeri almışam. Bu printerin may ayinin 5 de servise temir üçün vermişəm. May ayinin 6 da zeng vurdularki hazırdı. Evə gətirəndən sonra yoxladım ki eyni problem qalıb və bu minimalla 1 ay erzinde eyni…
Salam, Almanyadan mehsul sifariş vermişem. Mehsulu Colibrinin Almanyadakı adresini çatdırmaq üçün yaxınlaşıblar adress bağlı olub. Müştəri xidmətdləri deyirki Almaniya ünvanımız ayın 21 dekabrdından Yanvarın 2 ne 2025e kimi yeni tətilindəyik işləmirik. Lakin bu barədə nə sosial şəbəkələrində nə də ki…
Salam Talibli Rəmal mən 3 4 minlik alver etmişəm və kreditlərimi vermişem qardaşıma görə məne telefon vermirler ve bugünen sora ne menim nömrə msj atmayın nede narahat etməyin
Mənim avtomobilim xarab olmuş du səs gəlirdi girib internetdə probleminə baxdım təsdiq olundu ki narahatçılığ yoxdu ,yolunu davam elədim, avtomobili tərk eləməmişəm, məcbur oldum dayanmağa,məcbur oldum avtomobili atıb getməmişəm 5 dəgigə,dayanma durma isərəsi yoxdu yaxında parkovshik var idi .
Это мой заказ! Срочная доставка важных документов!!! Ваш водитель не доставив эти документы ,принял другой заказ!Сейчас эти документы ждут!!! Я ему говорю заведите мои документы по адресу,я доплачу! А он на меня арет, что адрес выбран не правильно и что…
Salam. Operatorlariniz ünvani duzgun qeyd etsinler. Sifarish goturub unvan qeyd etmeyi bacarmirlar. Butun kontur gedir unvani qeyd edene qeder