Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
1 həftədir kolinin amerika anbarında məhsul qalıb hələdə sistemə vurulmur 2022 dəki koli deyil artıq məhsular 1 həftəyə çatdıran koli 15 20 günə çatdırılma edir
Xaiş edirik Avtobus sürücülərinize danişiq tərzi öyrədin. Məhəmmədi kruqunda avtobusa qapılarını bağladı və bizde avtobusa iki dəfə vurduqki saxlasın,o zaman qapısını açıb minərkən bize deyirki görürsən qapı bağlıdır nəyə döyursen?ne etməliyik?axşam vaxtı oğlumla məktəbden gelirik neçə saatsa yolda qalmalıyıq ki,bu…
1 ulduzu bele vermrk istemirdim, 0 olsaydı 0 vererdim. Bugün promokodla KFCden güya sipariş etmek istiyirdim. Promokodu yazdım pul çıxıldı sipariş qebul edildi. Sonra programda siparişim heçyerde gösterilmedi mende destek xidmete yazdım. Onlar araşdırana qeder 40deqiqeye qızımın nömresine zeng geldi…
Heç bir yerə getmədiyim halda kartimdan pul çıxılır.Her gecə her gün pul çıxırlar. Bu nə şirkətdi nədi belə
Bolt gedişimdən 2 dəfə ödəniş çıxıb kartımdan . 2 ci dəfə baş verib artı belə hal.
Salam. Şikayətimiz Bakıbus nəqliyyat şirkətinə məxsus 175 nömrəli avtobuslardandı. Hövsan qəsəbəsi Maral heykəlinin qarşısşnda, hər iki tərəfə, artıq 1 aydı avtobus dayanacağı qoyulub, amma 175 nömrəli avtobusun sürücüləri qoyulan lövhənin yalandan olduğunu iddia edərək orada avtobus saxlamaqdan imtina edirlər. Xahiş…
Salam Hörmətli BNA rəhbərliyi. 04.10.2021 tarixdə butun günü avtomabilden istifade dolayı anidən özümdə narahatliq hiss etdiyim üçün Nizami metrosuna düşən yolda idare etdiyim 10-VS-924 dövlət qeydiyyat nişanlı avtomabilin qeza işıqlarını yandirib 3-5 dəqiqə intervalında daynmişam və daha sonra bereketi davam…
Такисты не знают местность.Приежают не туда где отмечено. И также не правильно приехав. Взимается за это оплата. Когда им пишеш адрес они отвечают я не знаю местность. Если незнаешь местность .Какаго черта тогда принял заказ!!!!