Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam mən edeve qeydiyat nömrəmi itirmişəm edevedende keçdiyim qeydiyyatimi unudmusam fin kodu yazanda həmən o itən nomreme mesaj gedir bir sözlə heç cürə mümkün deyil menim yeni nömrə qeyd etməyim 196 ya zəng vuram hər dəfə nəqədər balansımdan pul gedir…
Kartimdan pul cixilib sonta ise blok etdiler
Yeni günəşli qəsəbəsi 64 nömrəli marşrutlar haqqında şikayətim var, əvvələr marşrutlar təzə idi indi get gedə hamısını köhnə ilə əvəz etdilər, 2 marşrutdan bir köhnə marşrutdu, saat 12dən sonra avtobus çox gec gec gəlir hələ bu soyuqda durub gözləyirsən, qayıdan…
Qazimiz 1aydi demək olarki gəlmir.şoççik dəyişilməlidi çunki qonşularda gəlir qaz.dəfələrlə zəng eləmişəm gəlib baxan yoxdu.3uşaq donuruq evdə bu şaxtali havada
Bir neçə sifariş vermişdik ondan sonra verilən sifarişlər gəldi ilk sifariş gəlmədi daha doğrusu sistemdə çatdırılıb deyə gösdərir ama sifarişimizi almamışıq nə pulumuz geri qaytarılmır nə də sifarişimiz əlimizə çatmır .
İnternetin sürəti axşam saatlarında 1 mb -dən yuxarı qalxmır. Söz verirlər qaldırsınlar: nəticə sıfır. Və nəhayət bu gün dünəndən nə internet var, nədə telefon bağlantısı. PS: optik interneti bele təsəvvür etmirdim.Çox təəssüf..Yaxşı bir şeyi pis hala salmaq – bu da…
Salam. Elresortqakhhotel bron eləmək istədim. Qiymətlərlə əlaqədar heç bir şikayətim yoxdur. Deməli məsələ nədən ibarətdir: otelə səhər saat 8:00/ 9:00/ 10-11-12-13a dək giriş eləmək olmaz 14:00 da giriş eləməlisən ancaq. Çıxış da 12:00 da olmalıdır tez olar amma gec olmaz!…
Salam. Volkswagen jetta markalı maşını sürən sürücü birincisi məni gizlətdi ikinci men oturandan sora deyir mən kartla müştəri qəbul etmirəm. Belə şey olar. Siz bir şirkət kimi düşünmürsüz bu sizə minusdu ? Xaiş edirəm tədbir gorəsiz bu hallarla bağlı